Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26133ARCHIWALNE z dnia 24.04.2018 r.
-
Oferty do
9
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ewidencji składników majątku
w Wydziale Zaopatrzenia i Ewidencji Biura Administracyjno-Finansowego
Warszawa
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wprowadzanie do programu komputerowego ewidencji środków trwałych dokumentów przyjęcia, zdjęcia oraz zmiany miejsca użytkowania składnika majątku w celu ustalenia aktualnego stanu składników mienia.
- Sporządzanie dokumentów przyjęcia oraz zdjęcia środka trwałego w celu ujęcia składników mienia w prowadzonej ewidencji.
- Klasyfikowanie przyjmowanych składników mienia do odpowiednich grup, podgrup i rodzajów w celu poprawnego ujęcia w prowadzonej ewidencji.
- Ustalanie rocznych stawek umorzeń zakupionych lub przyjętych od innej jednostki składników majątku w celu poprawnego ujęcia w prowadzonej ewidencji.
- Nadawanie w programie komputerowym kodów kreskowych składnikom majątku wprowadzanym do ewidencji, znakowanie sprzętu tymi kodami oraz wymiana nieczytelnych kodów na nowe, celem usprawnienia przeprowadzanych spisów kontrolnych w poszczególnych komórkach organizacyjnych oraz inwentaryzacji w Ministerstwie.
- Przeprowadzanie z wykorzystaniem elektronicznego czytnika kodów kreskowych spisów kontrolnych majątku użytkowanego w komórkach organizacyjnych Ministerstwa, przetwarzanie danych do programu, w którym prowadzona jest ewidencja, wyjaśnianie zaistniałych różnic, sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę do naniesienia zmian w ewidencji w celu zapewnienia zgodności prowadzonej ewidencji ze stanem faktycznym użytkowanego w komórkach organizacyjnych sprzętu i urządzeń.
- Przetwarzanie danych z systemu ewidencji do arkusza kalkulacyjnego Excell, tworzenie raportów dla komórek organizacyjnych w celu usprawnienia procesu uzgodnień stanu faktycznego użytkowanych składników majątku ze stanami ewidencyjnymi.
- Realizacja zaleceń przedstawionych w protokołach stanowiących rozliczenie przeprowadzonej okresowej inwentaryzacji w celu naniesienia stosownych zmian w prowadzonej ewidencji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- Wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku.
- Znajomość programów komputerowych, w tym arkusza kalkulacyjnego Excell.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, rzetelność, umiejętność komunikacji, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych.
- Wiedza z zakresu zamówień publicznych, procedur i zagadnień finansowych oraz zasad sporządzania sprawozdań dotyczących stanu i ruchu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (wykształcenie wyższe).
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych).
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. S. Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BAF/WZiE - specjalista
Osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
w godz. 8.15-16.00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
Test wiedzy,
Sprawdzian z wykorzystaniem komputera,
Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60-154-78 lub (22) 60-139-74.