Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 25503ARCHIWALNE z dnia 13.04.2018 r.
-
Oferty do
20
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracyjnych
w Wydziale Administracyjnym w Biurze Administracyjno - Finansowym
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej rzeczowych składników majątkowych Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych.
- Gospodarowanie składnikami majątkowymi Ministerstwa Sprawiedliwości, z wyłączeniem sprzętu komputerowego i środków transportu, w tym prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem składników majątkowych Ministerstwa jednostkom organizacyjnym resortu sprawiedliwości i innym podmiotom.
- Współpraca z komisją do oceny przydatności, sprzedaży i likwidacji zużytych i zbędnych składników majątku ruchomego Ministerstwa Sprawiedliwości w zakresie likwidacji zużytych składników majątkowych.
- Wystawianie dokumentów OT, PT, PR oraz LT.
- Prowadzenie kart osobistego wyposażenia pracowników, w tym rozliczanie kart obiegowych, w zastępstwie prowadzenie ksiąg inwentarzowych w zakresie środków trwałych.
- Współpraca z Wydziałem Rachunkowości Budżetowej w zakresie dokonywania porównań stanu księgowego ze stanem rzeczywistym ujawnionym w ewidencji.
- Udział w pracach zespołów spisowych, w sprawach z zakresu ubezpieczenia majątku Ministerstwa Sprawiedliwości, przygotowywanie protokołów zdawczo – odbiorczych, sporządzanie sprawozdań GUS.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
- znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, w tym bardzo dobra w zakresie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- biegła obsługa pakietu Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- ukończone szkolenie z obsługi programów finansowo – księgowych w zakresie ewidencji majątku.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego (fakultatywnie).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3 372,91 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,8).
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.