Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 25368ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.

  • Oferty do
    23

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    5
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: Wsparcia Projektu

Wydział Oprogramowania i Systemu Centralnego, Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Zagrożenie korupcją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów projektowych;
  • Zakładanie, utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji projektowej;
  • Wsparcie utrzymania rejestrów jakości, zapisów obiektów konfiguracji, oraz wszystkich innych rejestrów dzienników delegowanych przez Kierownika Projektu;
  • Wsparcie posiedzeń Komitetu Sterującego;
  • Wsparcie procesu przeglądu jakości, proponowanie procedur kontroli dokumentów;
  • Udostępnianie informacji na temat specjalistycznych narzędzi i technik m.in. narzędzi do planowania i kontroli, analizy ryzyka;
  • Uaktualnienia wszystkich planów wyznaczonych przez Kierownika Projektu oraz pomoc przy opracowywaniu raportów;
  • Zbieranie faktycznych danych i prognoz.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania projektami
  • Język obcy: znajomość języka Angielskiego na poziomie podstawowym A2 (umożliwiający zrozumienie dokumentacji projektowej
  • Wiedza z zarządzania projektami pozwalająca na swobodną i rzetelną pracę w roli wsparcia projektu
  • Znajomość narzędzi wspomagających zarządzanie projektami (m.in. Microsoft Project, Microsoft Office, narzędzia typu bugtracker)
  • Umiejętność zarządzania dokumentacją i kodami źródłowymi oraz ich wersjonowaniem
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Kompetencje: myślenie analityczne, komunikatywność, organizacja pracy własnej, kreatywność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu zarządzania, administracji lub zarządzania projektami
  • Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem
  • Język obcy: znajomość języka Angielskiego na poziomie komunikatywnym B1
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem
  • kopia prawa jazdy kat. B.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
    Biuro Dyrektora Generalnego,
    Aleje Jerozolimskie 94,
    00-807 Warszawa

    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.94.2018.1134.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjne.

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
•   weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
•   weryfikacja wiedzy,
•   rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: mnożnik: 3,0 (brutto 5621, 52 zł)

Zapewniamy swoim pracownikom:
•   stabilną i ciekawą pracę;
•   regularnie wypłacane wynagrodzenie;
•   dodatek stażowy od 5% do 20%;
•   dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka);
•   nagrody – w zależności od wyników pracy;
•   możliwość rozwoju zawodowego;
•   wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
•   dofinansowanie do wypoczynku,
•   dopłaty do działalności sportowo-rekreacyjnej;
•   korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej
•   możliwość udziału w aktywnościach sportowych (piłka nożna).

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.



Liczba odwiedzin: 2991

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Udostępnił: Martyna Kinal

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 11.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×