Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 24861ARCHIWALNE z dnia 30.03.2018 r.
-
Oferty do
13
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: parlamentarno-rządowych
w Wydziale Parlamentarno-Rządowym Biura Ministra
Warszawa
Warszawa ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w tym: koordynacja przygotowania ostatecznych materiałów dla Ministra i jego przedstawicieli, informowanie o aktualnym porządku obrad, zapewnianie udziału przedstawicieli Ministerstwa w posiedzeniach Komisji Sejmowych i Senackich, posiedzeniach plenarnych Sejmu i Senatu, zespołach, radach, komitetach, kierowanie wniosków do Prezesa Rady Ministrów o udzielenie upoważnień do prezentowania stanowiska Rządu RP na posiedzeniach plenarnych Sejmu i Senatu RP, komisji (podkomisji) sejmowych i senackich, przygotowanie i aktualizacja tymczasowych oraz stałych przepustek do Sejmu i Senatu dla przedstawicieli MGMiŻŚ
- realizacja obowiązków informacyjnych Ministra, w tym obsługa interpelacji i zapytań poselskich, odpowiedzi na wystąpienia (dezyderaty, opinie) komisji sejmowych i senackich, oraz innych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej, w tym: gromadzenie materiałów, przygotowywanie odpowiedzi i prowadzenie konsultacji
- obsługiwanie korespondencji i dokumentacji, w tym: kompletowanie/weryfikowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dyrekcji komórki organizacyjnej oraz członków Kierownictwa, sporządzanie projektów pism/odpowiedzi na korespondencję, ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów, analizowanie i dekretacja korespondencji przychodzącej, monitorowanie statusu i sposobu załatwienia spraw wynikających z korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i nadawanie telefaksów oraz poczty elektronicznej, przygotowywanie skanów/kopii dokumentów na zlecenie dyrekcji komórki organizacyjnej/ członków Kierownictwa
- prowadzenie obsługi udziału przedstawicieli Ministerstwa w spotkaniach i posiedzeniach krajowych/międzynarodowych, w tym: prowadzenie i aktualizowanie wykazu gremiów z udziałem przedstawicieli Ministerstwa, monitorowanie realizacji zobowiązań wynikających z udziału w spotkaniach/posiedzeniach
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- Znajomość ustaw: o wykonywaniu mandatu posła i Radzie Ministrów, o działach administracji rządowej
- Znajomość regulaminów Sejmu i Senatu RP
- Znajomość zagadnień należących do kompetencji Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.04.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BM-2/18
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583-88-49.