Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2412ARCHIWALNE z dnia 10.08.2016 r.

  • Oferty do
    26

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

Biuro Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa

WARUNKI PRACY

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie położony na terenie kompleksu koszarowego, parter budynku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządzanie łącznego projekt planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w ustawie budżetowej.
  • Przygotowywanie wystąpień w sprawie zmian łącznego planu finansowego Funduszu w celu uzyskania zgody Ministra Finansów i opinii Komisji Finansów Publicznych.
  • Uczestniczenie w opracowaniu łącznego planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w Wieloletnim Planie Finansowym Państwa.
  • Sporządzanie informacji w zakresie wydatków Państwowej Straży Pożarnej
  • Obsługiwanie Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w celu zapewnienia środków finansowych na realizację wydatków budżetowych KG PSP .
  • Przygotowywanie rocznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz limity miesięczne i dzienne środków finansowych dla dysponentów w celu zapewnienia środków finansowych na działalność
  • Weryfikowanie zgodności środków planowanych do uruchomienia w danym miesiącu z zatwierdzonym limitem miesięcznym na wydatki budżetowe dysponentów środków.
  • Sporządzanie dyspozycji płatniczych w celu przekazywania środków finansów dla dysponentów środków budżetu państwa.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji,
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word,
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w komórkach finansowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Przesłać na adres:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr i Organizacji
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    Składać osobiście:
       w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1)   Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BF – specjalista.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres
e-mail i numer telefonu.
2)   Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3)   Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
4)   Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna.
5)   Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6)   Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
7)   Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
8)   Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1,300.
9)   Dodatkowe informacje: 22 523-33-67 (Biuro Finansów KG PSP).



Liczba odwiedzin: 3681

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny PSP

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Aneta Kupińska

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 10.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×