Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 23757ARCHIWALNE z dnia 09.03.2018 r.
-
Oferty do
22
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Realizacji Budżetu w Biurze Budżetowo-Finansowym
Warszawa
00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej w zakresie dysponenta I stopnia budżetu państwa i budżetu środków europejskich w częściach budżetowych 21 – gospodarka morska, 22 – gospodarka wodna, 62 – rybołówstwo i 69 – żegluga śródlądowa, w tym: wystawianie dowodów księgowych, importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego, weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych, prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym,
- uruchamianie środków budżetowych, w tym: sporządzanie/składanie zapotrzebowania na środki budżetowe, opracowywanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
- prowadzenie obsługi przepływów finansowych, w tym: sprawdzanie wpływów na rachunek dochodów budżetowych i terminowe ich odprowadzanie do Ministerstwa Finansów, sprawdzanie dokonanych wpływów w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, opracowywanie prognoz płatności, rozliczanie umów dotyczących przekazywania środków budżetowych, weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem,
- sprawozdawczość na poziomie Ministerstwa w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich, w tym: prowadzenie ewidencji/rejestrów w ramach realizacji zadania, realizacja obowiązków informacyjno-sprawozdawczych wobec KPRM/MF i innych podmiotów,
- udzielanie dotacji w zakresie finansowym, w tym: kontrolowanie i monitorowanie projektów dotacyjnych, weryfikowanie i opiniowanie materiałów,
- gospodarowanie środkami finansowymi w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich będących w dyspozycji MGMiŻŚ, w tym stały monitoring wydatków lub dochodów oraz dostępności środków budżetowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej
- Znajomość procedur i wytycznych związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BBF-1/18
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49