Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 22361ARCHIWALNE z dnia 14.02.2018 r.

  • Oferty do
    5

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: rewizji finansowej

w Wydziale Wdrażania Polityki Nadzorczej, Departament Rachunkowości i Rewizji Finansowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner; praca pod presją czasu. Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących w szczególności nakładania kar administracyjnych (w tym kar pieniężnych i skreślenia podmiotu) m.in. na firmy audytorskie badające jednostki zainteresowania publicznego (JZP) i członków ich zarządów i rad nadzorczych w związku z naruszeniami przepisów. Udział w przygotowaniu projektów rozstrzygnięć Komisji Nadzoru Audytowego (KNA), tj. uchwał, w tym decyzji i postanowień administracyjnych.
  • Udział w prowadzeniu działań dotyczących wykonania nałożonych kar i opłat, w tym: w monitorowaniu wykonania należności, wykonywaniu czynności w celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego, realizacji zadań wierzyciela zgodnie z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  • Udział w procesie analizowania prawidłowości wnoszonych przez firmy audytorskie opłat z tytułu nadzoru, analizowaniu uchwał organów Polskiej Izby Biegłych Rewidentów (PIBR) m.in. w sprawie nałożenia kar administracyjnych i wysokości stawki procentowej opłat z tytułu nadzoru.
  • Udział w podejmowaniu działań w ramach współpracy z innymi podmiotami oraz organami nadzoru publicznego, w tym z Komisją Nadzoru Finansowego (KNF), w zakresie otrzymanych zawiadomień o naruszeniu przez biegłych rewidentów i firmy audytorskie przepisów ustawy o biegłych rewidentach lub rozporządzenia nr 537/2014, oraz przedstawianie propozycji działań do podjęcia przez KNA.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na petycje, skargi i wnioski oraz na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego pozostające we właściwości KNA oraz obsługa interesantów w tym zakresie.
  • Udział w opracowywaniu regulacji prawnych w zakresie organizacji i funkcjonowania KNA, w tym przygotowaniu projektu regulaminu KNA lub opiniowanie projektów umów prawnych.
  • Udział w wypracowywaniu rozwiązań dotyczących ochrony tajemnic ustawowych w zakresie właściwości KNA oraz w odniesieniu do ochrony danych osobowych (w tym w odniesieniu do informacji przetwarzanych elektronicznie).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z dziedziny prawnych lub nauk ekonomicznych
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi prawnej lub prawa administracyjnego
  • Znajomość prawa administracyjnego, w tym KPA
  • Znajomość procedur sądowo-administracyjnych
  • Znajomość prawa podatkowego
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość przepisów z zakresu rewizji finansowej
  • Znajomość zasad funkcjonowania i zadań Komisji Nadzoru Audytowego
  • Umiejętność formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie podstawowych wypowiedzi z obszaru właściwości wydziału

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/028/DR

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3517

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Skipirzepska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 14.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×