Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21683ARCHIWALNE z dnia 02.02.2018 r.
-
Oferty do
12
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: dokumentacji technicznej
w Wydziale Analiz, Standardów i Dokumentacji Technicznej w Departamencie Techniki Lotniczej
Warszawa
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analizowanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej obsługowej i innych dokumentów mających wpływ na bezpieczeństwo lotów pod kątem ich aktualności i zgodności merytoryczno-technicznej na podstawie informacji pozyskiwanych od producentów krajowych i zagranicznych sprzętu lotniczego.
- Monitorowanie stron internetowych EASA oraz zagranicznych nadzorów lotniczych w zakresie wydanych Dyrektyw zdatności (Airworthiness Directives - AD) oraz Biuletynów Informacyjnych (Safety Information Bulletin - SIB).
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem oraz wprowadzaniem danych do zintegrowanego systemu monitorowania floty ACAM w zakresie wydanych AD- oraz SIB w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji, jak również wprowadzanie i uaktualnianie danych na stronie internetowej ULC w zakresie danych dotyczących wydanych AD.
- Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych importowanego sprzętu lotniczego - we współpracy z Rejestrem Cywilnych Statków Powietrznych, na podstawie której dokonuje selekcji obowiązujących AD.
- Prowadzenie ewidencji wydanych certyfikatów typu, orzeczeń zdatności, certyfikatów uznania wraz z arkuszami danych technicznych jak również odpowiada za wprowadzenie ich do zintegrowanego systemu monitorowania floty ACAM.
- Prowadzenie ewidencji oraz odpowiadanie za aktualizację przechowywanych wzorców dokumentacji technicznej statków powietrznych zarejestrowanych w kategorii specjalnej oraz ultralekkiej.
- Prowadzenie baz danych dotyczących aktualności dokumentacji technicznej sprzętu lotniczego, powtarzalnych SIB oraz AD, które są wykorzystywane przez inspektorów do sprawdzania i zatwierdzania programów obsługi technicznej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze lotnictwa
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Podstawowa znajomość ustawy Prawo lotnicze, rozporządzeń oraz przepisów europejskich (EASA)
- Podstawowa znajomość KPA
- Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, pozytywne podejście do klienta, umiejętności analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość i umiejętność posługiwania się programami do tworzenia oraz pracy z bazami danych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LTT-4/3c-9/2018"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar stażu pracy/doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia stażu pracy/doświadczenia zawodowego.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.
Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji.
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC".
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: (22) 520 73 39, formalne: (22) 520 72 41/ 74 02