Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21125ARCHIWALNE z dnia 23.01.2018 r.
-
Oferty do
13
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zarządzania kryzysowego
w Inspektoracie Służby Zagranicznej
Warszawa
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Inicjowanie tworzenia procedur zarządzania kryzysowego oraz ich implementacji, weryfikacji i aktualizacji, w tym na wypadek wystąpienia zagrożeń infrastruktury krytycznej.
- Przygotowanie oraz nadzorowanie przygotowania dokumentacji planistycznej w zakresie zarządzania kryzysowego dla obiektów MSZ oraz placówek zagranicznych RP, w tym dla obiektów infrastruktury krytycznej.
- Monitorowanie i inicjowanie przygotowania struktur uruchamianych w sytuacjach kryzysowych, w tym stanu przygotowania i utrzymywania zasobów niezbędnych do realizacji zadań ujętych w dokumentacji planistycznej, w tym na wypadek zniszczeń lub zakłócenia funkcjonowania infrastruktury krytycznej
- Monitorowanie sytuacji międzynarodowej w zakresie występujących zdarzeń, które mogą negatywnie wpływać na bezpieczeństwo placówek zagranicznych RP oraz ich pracowników. Podejmowanie działań pozostających w kompetencjach Wydziału.
- Realizacja zadań związanych z uruchamianiem środków przewidzianych w zakresie działań antyterrorystycznych w obiektach krajowych i placówkach zagranicznych RP, w zakresie właściwości Wydziału
- Uczestniczenie w krajowych i międzynarodowych ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego oraz przygotowywanie i organizowanie ćwiczeń wewnętrznych struktur MSZ wg właściwości Wydziału.
- Przygotowywanie informacji dla kierownictwa resortu na potrzeby posiedzeń Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w zakresie właściwości Wydziału, a w razie potrzeby uczestniczenie z ramienia Wydziału w posiedzeniach Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
- Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego wynikających z członkostwa RP w NATO i UE w zakresie właściwości Wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe magisterskie lub równorzędne w dziedzinie nauk społecznych w zakresie nauki o bezpieczeństwie i/lub nauki o obronności
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
- Wiedza z zakresu funkcjonowania krajowych i międzynarodowych mechanizmów i systemów zarządzania kryzysowego.
- Znajomość aktów prawa międzynarodowego regulującego stosunki dyplomatyczno-konsularne.
- Znajomość aktów prawnych w zakresie bezpieczeństwa państwa, w szczególności w zakresie zarządzania kryzysowego i infrastruktury krytycznej oraz przeciwdziałania zagrożeniom terrorystycznym.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa placówek zagranicznych RP.
- Zdolność stosowania prawa w praktyce.
- Umiejętności: współpracy, argumentowania, zorientowania na osiąganie celów, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe wyższe magisterskie w dziedzinie nauk społecznych w zakresie nauk prawnych i/lub studia podyplomowe w dziedzinie nauk społecznych w zakresie nauk o polityce.
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w resorcie spraw zagranicznych lub w placówce zagranicznej RP
- Znajomość prawa międzynarodowego, w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego.
- Umiejętność wystąpień publicznych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie języka obcego.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych.
- 5. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 – j. t.).
- CV
- Kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ (bip.msz.gov.pl) w zakładce Praca i Kariera – Praca w MSZ – Pliki do pobrania: http://www.msz.gov.pl/pl/p/msz_pl/ministerstwo/praca_i_kariera/zatrudnienie_msz/pliki_do_pobrania/
- Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721 – j.t.), złożone według wzoru określonego w ww. ustawie – dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Spraw Osobowych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: ISZ 06/2018
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 4.500 PLN do ok. 6.700 PLN oraz dodatek
za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2014, poz. 1111- j.t. z późn. zm.).
Dziennik Podawczy czynny w godzinach 8.15 – 16.15. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera – Praca w MSZ – Zasady i użyteczne informacje: http://www.msz.gov.pl/pl/p/msz_pl/ministerstwo/praca_i_kariera/zatrudnienie_msz/zasady_uzyteczne_informacje/
Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie MNiSW: http://www.nauka.gov.pl/departamenty-ministerstwa/departament-wspolpracy-miedzynarodowej-dwm.html
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.
W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie ds. naboru i praktyk pod numerem telefonu: +48 (22) 523 83 09.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.