Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 2112ARCHIWALNE z dnia 02.08.2016 r.
-
Oferty do
12
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: realizacji działań związanych z prowadzeniem sprawozdawczości finansowej i rzeczowej projektów finansowanych z POPT 2014-2020
w Zespole Projektów Finansowanych ze środków POPT Wydziału Projektów Przyrodniczych Departamentu Informacji o Środowisku
Warszawa
ul. Chłodna 64,
00-872 Warszawa
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynacja prac związanych z tworzeniem i realizacją planów finansowych zespołu Z-POPT, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, współpraca z księgowością w zakresie planowania budżetowego projektów realizowanych przez Z-POPT, tj. projektu dotyczącego funkcjonowania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi,
- odpowiedzialność za przygotowanie wniosków o zapewnienie finansowania, stosownych wniosków o uruchomienie środków z rezerw celowych oraz korekt decyzji finansowych, jak również współpraca z księgowością w tym zakresie,
- odpowiedzialność za sprawozdawczość związaną z realizacją projektów w tym przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędną dokumentacją w ramach projektów finansowanych z środków POPT,
- wsparcie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem projektów w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna (POPT), mających na celu wzmocnienie instytucjonalne GDOŚ i 16 regionalnych dyrekcji ochrony środowiska (RDOŚ) w zakresie zatrudnienia, w szczególności poprzez współudział przy przygotowaniu wniosków o dofinansowanie, wniosków o płatność oraz sprawozdawczości budżetowej i projektowej,
- weryfikacja wydatków ponoszonych w ramach projektów realizowanych przez Z-POPT, pod kątem zgodności z odpowiednimi wytycznymi, prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, opisywanie dokumentacji wydatków zgodnie z wytycznymi,
- wsparcie zespołu Z-POPT w prowadzeniu dokumentacji projektowej, wszelkich działaniach administracyjnych i organizacyjnych oraz monitorowanie terminów realizacji zadań.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych w administracji publicznej
- dobra znajomość ustawy o finansach publicznych,
- wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia sprawozdawczości finansowej projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, realizacji projektów zgodnie z założonym budżetem,
- dobra znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich (w szczególności POPT),
- praktyczna znajomość szerokiego zakresu regulacji w zakresie kwalifikowania wydatków, raportowania, prowadzenia dokumentacji finansowej oraz znajomość wytycznych ze szczególnym uwzględnieniem POPT,
- dobra znajomość zasad finansowego rozliczania środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność: pracy w zespole, skutecznego komunikowania się, dobrej organizacji pracy
- umiejętność sprawnej obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych
- studia podyplomowe z zarządzania projektami lub rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych,
- znajomość zasad zarządzania projektami finansowanymi z funduszy strukturalnych UE,
- znajomość z zakresu funkcjonowania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- przeszkolenie z zarządzania projektami,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- (świadectwa pracy, zaśw. o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonywaniu/wykonaniu umowy),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- (świadectwa pracy, zaśw. o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonywaniu/wykonaniu umowy),
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone studia podyplomowe z zarządzania projektami lub rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia z zarządzania projektami (certyfikaty ukończonych kursów, szkoleń etc.).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
z dopiskiem na kopercie:
specjalista GDOŚ/DIŚ/3/2016
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas realizacji projektu, którego planowany termin zakończenia przypada na dzień 31 grudnia 2020 roku.
W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada o służbie cywilnej oferujemy umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy), a po jej zakończeniu po spełnieniu przesłanek zawartych w art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada o służbie cywilnej zawarcie umowy na czas określony do dnia 31 grudnia 2020 r.
Aplikacje osób uprawnionych do nawiązania stosunku pracy na podstawie mianowania zostaną odrzucone na etapie weryfikacji formalnej nadesłanych ofert.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 4028 zł brutto.
Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).
Planowane techniki i metody naboru:
Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 36 92 162.