Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 20168ARCHIWALNE z dnia 04.01.2018 r.

  • Oferty do
    15

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: realizacji zadań związanych z zarządzaniem Instrumentem "Łącząc Europę"

w Wydziale Instrumentu Łącząc Europę 2 w Departamencie Programów Infrastrukturalnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Wspólna 2/4

Adres urzędu:

Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - reprezentacja urzędu - obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe - wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne (kilka razy w roku) - wystąpienia również w języku angielskim Pracownikom oferujemy: - trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych, - pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, - możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), - ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy komputerze - w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych - praca w kameralnych pokojach

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Ocena i wybór projektów ubiegających się o środki CEF, w tym: formalna i/ lub merytoryczna ocena projektów, monitorowanie efektywności i proponowanie usprawnień procesu oceny projektów, organizowanie naborów projektów, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, zatwierdzanie projektów na poziomie krajowym
  • 2. Monitorowanie stanu przygotowania i procesu realizacji projektów CEF, w tym: analiza ryzyka związanego z procesem przygotowania projektów do realizacji oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych, identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji projektów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych, monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego w realizacji projektów (w tym: weryfikowanie wniosków o płatność), monitorowanie procesu zamknięcia projektów, przygotowywanie, weryfikowanie sprawozdań dotyczących stanu przygotowania i/ lub realizacji projektów, rozpatrywanie wniosków o zatwierdzenie zmian w projekcie
  • 3. Opracowywanie systemu zarządzania i kontroli dla CEF w sektorze transportu w Polsce oraz nadzór nad jego realizacją, w tym: przygotowywanie i aktualizacja procedur dotyczących systemu zarządzania i kontroli CEF w sektorze transportu, w tym projektów pomocy technicznej, opracowywanie i aktualizowanie wytycznych w zakresie wdrażania projektów finansowanych z CEF w sektorze transportu, udział w konsultacjach dokumentów związanych z systemem zarządzania CEF w sektorze transportu w Polsce dla instytucji i beneficjentów zaangażowanych we wdrażanie projektów CEF
  • 4. Monitorowanie wdrażania Funduszu TEN-T, w tym: sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji Funduszu TEN-T, weryfikowanie materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem Funduszu TEN-T (w tym weryfikacja wniosków o płatność oraz innych dokumentów sprawozdawczych, monitorowanie procesu zamknięcia Funduszu TEN-T
  • 5. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych, w tym: przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc., opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej, przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej
  • 6. Przygotowanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i WPFP dla CEF w sektorze transportu, w tym: weryfikowanie zgłoszeń do projektu ustawy budżetowej i WPFP w zakresie dochodów i wydatków dla projektów CEF w sektorze transportu, przygotowywanie formularzy planistycznych w zakresie CEF w sektorze transportu i przekazywanie ich do właściwych jednostek organizacyjnych MR, aktualizowanie katalogu układu zadaniowego w zakresie CEF w sektorze transportu, opracowywanie celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania w zakresie cz. 34 w ramach CEF w sektorze transport

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych z funduszy UE lub planowania finansowego
  • wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • wiedza z zakresu procesu inwestycyjnego dla projektów transportowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV lub życiorys
  • – Na pierwszym etapie rekrutacji wymagane jest dostarczenie cv/życiorysu i zgody na przetwarzanie danych. Na rozmowę kwalifikacyjną kandydaci muszą dostarczyć wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym 1. Kopię dokumentów poświadczających wykształcenie własnoręcznie podpisane: 2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 4. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.01.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl

    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Rozwoju
    BZL
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa

    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DPI_3_z

    Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa na zastępstwo.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań niebędnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-86-48.



Liczba odwiedzin: 3088

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Tupaj

Komórka organizacyjna: BZL

Wprowadzono: 04.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×