Ministerstwo Energii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1995ARCHIWALNE z dnia 28.07.2016 r.
-
Oferty do
8
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zapewniania środków finansowych i rozliczania pomocy technicznej
w Wydziale Finansowym i Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich
Warszawa
Ministerstwo Energii
ul.Żurawia 4a
00-503 Warszawa
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- weryfikowanie w zakresie finansowo – rachunkowym wniosków o płatność / wniosków rozliczających dotację celową składanych przez beneficjentów projektów pomocy technicznej instytucji wdrażających w ramach PO IiŚ 2007-2013 i 2014-2020, a także PO PT 2014-2020 w zakresie prawidłowości poniesionych wydatków oraz dostępności środków
- sporządzanie wniosków o płatność instytucji pośredniczącej w ramach PO IiŚ 2007-2013 i 2014-2020
- rekomendowanie przekazywania środków finansowych do beneficjentów i instytucji wdrażających oraz przygotowywanie zlecenia płatności w systemie BGK-ZLECENIA
- przygotowywanie projektu budżetu instytucji pośredniczącej oraz harmonogramu wydatkowania uzyskanych środków
- przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognozy płatności w ramach PO IiŚ 2007-2013 i 2014-2020
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem instytucji wdrażającej upoważnień do wydawania zgody na dokonywanie płatności dla beneficjentów na podstawie wystawionych zleceń płatności do Banku Gospodarstwa Krajowego oraz monitorowanie realizacji płatności na rzecz beneficjentów
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i anektowaniem umów dotacji celowych udzielanych instytucjom wdrażającym przez Ministra Energii oraz weryfikowanie sprawozdań i zestawień z wydatkowania przez instytucje wdrażające środków w ramach otrzymanych dotacji celowych
- prowadzenie spraw związanych z zapytaniami kierowanymi przez instytucje wdrażające i beneficjentów w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych w PO IiŚ 2007-2013 i 2014-2020 a także PO PT 2014-2020
- przygotowywanie propozycji zmian oraz wprowadzanie ich w przyjętych zasadach rozliczeń
- kontrolowanie realizacji wdrażanych działań w instytucjach wdrażających oraz uczestniczenie jako członek zespołu kontrolującego w przeprowadzaniu kontroli projektów na miejscu ich realizacji
- opiniowanie dokumentów programowych, wytycznych, aktów prawnych związanych z problematyką Narodowego Planu Rozwoju, Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w ramach PO IiŚ 2007-2013 i 2014-2020, a także PO PT 2014-2020
- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków na realizację programów, w tym: weryfikowanie i składanie wniosków o środki z rezerwy celowej budżetu państwa oraz składanie zapotrzebowania na środki europejskie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze związanym z weryfikacją wniosków beneficjenta o płatność lub z realizacją projektów finansowanych z funduszy europejskich
- znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, w szczególności w zakresie EFRR i Funduszu Spójności
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, o Narodowym Planie Rozwoju
- znajomość rozporządzeń i wytycznych regulujących rozliczanie środków związanych z realizacją programów operacyjnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub podyplomowe z zakresu: zarządzania projektami finansowanymi z funduszy strukturalnych UE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji publicznej
- umiejętność obsługi Krajowego Systemu Informatycznego, SL2014 i SL2014-PT
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i /lub zaświadczenia)
- w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DFE- 19”
Dokumenty można przesłać lub składać w kancelarii ME, Pl. Trzech Krzyży 3/5 (w godz.: pn. 8.15-18.00,
wt.- pt.8.15-16.15).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-46-23 lub składając zapytanie drogą elektroniczną
na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl