Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17611ARCHIWALNE z dnia 07.11.2017 r.
-
Oferty do
20
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: spraw windykacji
w Wydziale Windykacji Biuro Finansowo-Gospodarcze
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wystawianie tytułów wykonawczych oraz weryfikowanie, ewidencjonowanie i aktualizowanie w systemie teleinformatycznym zwracanych przez organy egzekucyjne tytułów wykonawczych;
- Wprowadzanie danych księgowych do systemu informatycznego w celu prawidłowego przypisania dokonanych na rachunek GITD wpłat do należności, których wierzycielem jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz wyjaśnianie nieścisłości w płatnościach;
- Bezpośrednie, telefoniczne lub pisemne udzielanie informacji klientom (osobom ukaranym) oraz pracownikom organów egzekucyjnych w zakresie nałożonych mandatów karnych kredytowanych oraz prowadzonych postępowań egzekucyjnych;
- Prowadzenie postępowań dotyczących zgłoszonych zarzutów w sprawie prowadzenia egzekucji administracyjnej;
- Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym wydawanych przez organy egzekucyjne postanowień w sprawie: umorzenia postępowania egzekucyjnego, zwrotu tytułu wykonawczego oraz obciążenia wierzyciela kosztami postępowania egzekucyjnego; w przypadku wystąpienia nieprawidłowości opracowywanie projektów pism lub zażaleń kierowanych do Izb Skarbowych;
- Współpraca z organami egzekucyjnymi i komornikami sądowymi w zakresie postępowania egzekucyjnego w tym redagowanie pism;
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Inspektoratu oraz wojewódzkimi inspektoratami transportu drogowego nakładającymi mandaty karne, w zakresie prowadzonych przez Wydział spraw;
- Obsługa decyzji dotyczących udzielonych ulg w spłacie należności z tytułu grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego kredytowanego, w tym zawieszanie i wznawianie postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez organy egzekucyjne oraz ewidencjonowanie decyzji w systemie teleinformatycznym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w organach administracji publicznej
- Znajomość przepisów: ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia w części dotyczącej postępowania mandatowego, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel), poczty elektronicznej oraz Internetu;
- Komunikatywność, sumienność, organizacja pracy własnej, samodzielność, radzenie sobie za stresem, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe zakresu finansów, ekonomii lub administracji
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w organach administracji publicznej przy prowadzeniu postępowań egzekucyjnych
- Upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.181.2017.308
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku może mieć dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.