Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1720ARCHIWALNE z dnia 20.07.2016 r.
-
Oferty do
1
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: postępowań administracyjnych
w Sekcji ds. przejazdów nienormatywnych w Wydziale Postępowań Drugoinstancyjnych Biura Prawnego
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących odwołań od decyzji o nałożeniu kary pieniężnej za przejazd pojazdem nienormatywnym bez zezwolenia lub niezgodnie z warunkami tego zezwolenia, na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych, w sprawach dotyczących kary pieniężnej za przejazd pojazdem nienormatywnym bez zezwolenia lub niezgodnie z warunkami tego zezwolenia, na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zawiadomień, wezwań i innych pism procesowych organu w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych, o których mowa w pkt 1 -2, w tym dokonywanie ich ewidencji
- Udzielanie informacji prawnych na temat obowiązujących przepisów prawa w zakresie transportu drogowego w sprawach dotyczących Inspekcji Transportu Drogowego oraz udzielanie informacji stronom postępowań administracyjnych o aktualnym etapie prowadzonego postępowania
- Współpracowanie w rozpatrywaniu skarg i wniosków dotyczących kontroli przejazdów nienormatywnych
- Współpracowanie z Wydziałem Postępowań Sądowych w prowadzonych postępowaniach sądowych, w tym reprezentacja przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji publicznej
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy o drogach publicznych
- Znajomość ustawy o czasie pracy kierowców
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS
- Komunikatywność
- Sumienność
- Organizacja pracy własnej
- Myślenie analityczne
- Gotowość uczenia się
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy przy stosowaniu przepisów prawa
- szkolenie z zakresu przepisów dotyczących przejazdów nienormatywnych, warunków technicznych pojazdów
- znajomość umów międzynarodowych dotyczących transportu drogowego
- umiejętność analizy zapisów urządzenia rejestrującego czas pracy kierowcy
- studia podyplomowe z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.38.2016.0363
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji
o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera. Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.