Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17058ARCHIWALNE z dnia 24.10.2017 r.
-
Oferty do
6
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: Koordynacji Wdrożeń i Usług Utrzymania
w Wydziale Projektowania Systemów Informatycznych i Wdrożeń, Biuro Informatyki i Łączności
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem, wdrażaniem systemów oraz zmianami w systemach wspierających zadania statutowe w Głównym Inspektoracie, wskazanych przez kierownictwo biura;
- Administrowanie procedurą zarządzania konfiguracją w tym m.in. administrowanie wersjami, przechowywanie oraz wydawanie wszystkich produktów projektów, dostarczanie informacji na temat statusu wszystkich produktów, archiwizacja kopii produktów;
- Sprawowanie kontroli technicznej nad realizacją prowadzonych projektów informatycznych wskazanych przez kierownictwo biura;
- Planowanie, realizacja i odbiór prac wdrożeniowych;
- Opracowanie i zatwierdzanie produktów niezbędnych do realizacji usług wdrożeniowych oraz utrzymania;
- Udział w przygotowaniu procedur testowych dla prowadzonych projektów;
- Inicjacja działań naprawczych oraz wykorzystywanie zasobów zespołów w sytuacjach nadzwyczajnych;
- Nadzór nad jakością realizacji zadań przez poszczególne zespoły i role w ramach usług utrzymania i wdrożeń;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku informatycznym w tym minimum 1 rok pracy przy projektach informatycznych
- Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami
- Znajomość notacji (BPMN lub UML)
- Znajomość zasad zarządzania projektami informatycznymi w urzędach
- Znajomość zasad funkcjonowania Administracji publicznej
- Znajomość zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych
- Znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Samodzielność, organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność, rozwiązywanie problemów, myślenie analityczne, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne lub informatyczne
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
- Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie zaawansowanym ( Certyfikat PRINCE2 Foundation lub równoważny)
- Znajomość zagadnień sieciowych
- Znajomość języka T-SQL
- Znajomość architektury systemów informatycznych
- Wiedza na temat bezpieczeństwa IT
- Prawo jazdy Kat „B”
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem na poziomie zaawansowanym (Certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny)
- kopia prawa jazdy kat. „B”
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.170.2017.1134.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd. gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.