Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 16784ARCHIWALNE z dnia 18.10.2017 r.
-
Oferty do
31
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: udzielania ulg w spłacie
w Wydziale Orzecznictwa Biura Finansowo-Gospodarczego
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie umarzania, odraczania, rozkładania na raty spłaty należności z tytułu grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego kredytowanego, kar pieniężnych nałożonych w drodze decyzji administracyjnej, nakładanych kar porządkowych oraz należności cywilnoprawnych w celu rzetelnego i terminowego rozpatrywania wniosków składanych do Głównego Inspektora Transportu Drogowego.
- Przygotowywanie projektów wezwań, postanowień, decyzji i innych pism sporządzanych w toku prowadzonych postępowań w zakresie udzielania ulg w spłacie należności w celu prawidłowego prowadzenia postępowań administracyjnych.
- Analiza wniosków w sprawie udzielenia ulgi w spłacie należności publicznoprawnych w celu ustalenia właściwości rzeczowej i miejscowej organu do rozpatrzenia wniosku.
- Bieżąca analiza rozstrzygnięć drugoinstancyjnych oraz orzecznictwa sądów administracyjnych w sprawach dotyczących udzielania ulg w spłacie należności publicznoprawnych w celu wyeliminowania ewentualnych błędów w prowadzonych postępowaniach.
- Współpraca z wojewódzkimi inspektoratami transportu drogowego w celu wyjaśnienia istotnych dla rozstrzygnięcia sprawy administracyjnej okoliczności.
- Udzielanie klientom informacji na temat obowiązujących przepisów prawa w zakresie procedury udzielania ulg w spłacie oraz informacji stronom i ich pełnomocnikom o aktualnych etapach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu pogłębienia zaufania obywateli do organów administracji publicznej.
- Obsługa platformy e-PUAP w zakresie zadań wykonywanych przez Wydział.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- Znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Office (Word, Excel);
- Komunikatywność, samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, myślenie analityczne, organizacja pracy własnej, sumienność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa lub administracji
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 5 miesięcy w organach administracji publicznej
- Upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.163.2017.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
1. weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
2. weryfikacja wiedzy,
3. rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.