Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 16677ARCHIWALNE z dnia 14.10.2017 r.

  • Oferty do
    27

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: windykacji i egzekucji nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych

w Wydziale Finansowo-Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa

WARUNKI PRACY

1) praca biurowa, 2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej, 3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin, 4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka i skaner, 5) permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga przemieszczania po budynku w celu wykonywania zleconych zadań.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie i sporządzanie wniosków do Dyrektora ZER MSWiA uzasadniających rozłożenie na raty, odroczenie bądź odmowę, spłaty nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych i opracowywanie decyzji w tym zakresie, w celu egzekucji należności, w szczególnych przypadkach uzgadnianie ich z Zespołem Radców Prawnych
  • przygotowywanie i sporządzanie wniosków do Dyrektora uzasadniających odstąpienie od żądania zwrotu należności, umorzenie bądź ich odmowę i opracowywanie decyzji w tym zakresie, w celu egzekucji należności, w szczególnych przypadkach uzgadnianie ich z Zespołem Radców Prawnych
  • analiza obowiązujących przepisów w zakresie problematyki egzekucji nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych, w celu prawidłowego ich stosowania
  • prowadzenie ewidencji otrzymanych decyzji o zwrocie nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych, w celu egzekucji należności
  • prowadzenie rejestru i kartotek kont dłużników nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych, w celu egzekucji i rozliczenia należności
  • inicjowanie spraw mających na celu zabezpieczenie dochodzonych należności, wystawianie i przekazywanie do urzędów skarbowych i komorników sądowych tytułów wykonawczych i wyroków sądowych, w celu egzekucji nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych
  • sporządzanie na koniec miesiąca i kwartału zestawienia sald i obrotów oraz szczegółowych zestawień z tytułu dochodzonych należności, w celu ujęcia ich w ewidencji księgowej i sporządzenia sprawozdawczości
  • sporządzanie i wysyłanie dłużnikom korespondencji, zapytań do dłużników, upomnień, wezwań w celu dobrowolnego uregulowania należności przez dłużników, sporządzanie i wysyłanie korespondencji do urzędów skarbowych, komend Policji itp., w celu uzyskania informacji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z windykacją/egzekucją należności lub na stanowisku w administracji publicznej
  • dobra znajomość przepisów prawa cywilnego i administracyjnego w zakresie niezbędnych do prowadzenia spraw egzekucyjnych
  • dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie niezbędnych do prowadzenia spraw egzekucyjnych
  • dobra znajomość przepisów egzekucji w administracji
  • znajomość przepisów o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (…)
  • znajomość przepisów o emeryturach i rentach z FUS w zakresie niezbędnych do prowadzenia spraw egzekucyjnych
  • biegła znajomość programu MS Excel i Word
  • umiejętność analitycznego myślenia i swoboda komunikowania się w mowie i piśmie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność argumentowania

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM.

Proponowane wynagrodzenie to ok. 3000 zł brutto + ew. wysługa lat.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSWiA > Dokumenty do pobrania
http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrania/5123,Oswiadczenie-kandydata.html

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”.
W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY"). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub 22-60-28-470



Liczba odwiedzin: 3277

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Udostępnił: Beata Rutkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny - Kadry

Wprowadzono: 14.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×