Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 15939ARCHIWALNE z dnia 28.09.2017 r.
-
Oferty do
12
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Postępowań Rejestrowych w Departamencie Gospodarki Ziemią
Warszawa
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna
00-930 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie projektów odpowiedzi do spraw z zakresu udostępniania szeroko rozumianych informacji o prowadzonych postępowaniach w celu realizacji zadań Departamentu,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, przygotowywanie projektów pism w postępowaniach sądowych oraz reprezentowanie Ministra przed sądami administracyjnymi w celu realizacji zadań Departamentu,
- prowadzenie przejściowej składnicy akt w celu zachowania właściwej kolejności rozpatrywania spraw w Departamencie,
- udzielanie Dyrekcji Departamentu lub pracownikom informacji na temat stanu spraw, udzielanie interesantom niezbędnej informacji i kierowanie ich do konkretnego wydziału lub osoby w tym wydziale w celu ułatwienia im dostępu do informacji,
- opracowywanie analizy przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, odwołań i listów oraz przyjęć interesantów dla Biura Kontroli oraz przygotowywanie okresowych wykazów i zestawień wpływających spraw i sposobu ich załatwienia w celu prawidłowego obiegu dokumentów i zapewnienia właściwego realizowania zadań w Departamencie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- roczny staż pracy w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz jej organizacji,
- znajomość przepisów postępowania administracyjnego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe o kierunku: prawo lub administracja lub politologia,
- 6-miesięczne doświadczenie: w prowadzeniu spraw związanych z orzecznictwem administracyjnym w zakresie gospodarki nieruchomościami lub w sprawach z zakresu udzielania informacji publicznej,
- znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu roczny staż pracy w administracji publicznej,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających 6-miesięczne doświadczenie: w prowadzeniu spraw związanych z orzecznictwem administracyjnym w zakresie gospodarki nieruchomościami lub w sprawach z zakresu udzielania informacji publicznej.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
z dopiskiem: „oferta pracy – specjalista w GZ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.