Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 13953ARCHIWALNE z dnia 05.08.2017 r.
-
Oferty do
31
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
Biuro Finansów
Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie łącznego projektu planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w ustawie budżetowej,
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w celu zapewnienia środków finansowych na realizację wydatków budżetowych Komendy Głównej PSP,
- przygotowywanie wystąpień w sprawie zmian łącznego planu finansowego Funduszu w celu uzyskania zgody Ministra Finansów i opinii Komisji Finansów Publicznych,
- uczestniczenie w opracowaniu łącznego planu finansowego Funduszu Wsparcia PSP w celu ujęcia w Wieloletnim Planie Finansowym Państwa,
- sporządzanie informacji w zakresie wydatków Państwowej Straży Pożarnej w części 42 i 85 budżetu państwa w celu sporządzenia materiału na potrzeby MSWiA i Komisji Sejmowych,
- przygotowywanie rocznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz limity miesięczne i dzienne środków finansowych dla dysponentów w celu zapewnienia środków finansowych na działalność Komendy Głównej PSP i jednostek podległych,
- weryfikowanie zgodności środków planowanych do uruchomienia w danym miesiącu z zatwierdzonym limitem miesięcznym na wydatki budżetowe dysponentów środków,
- sporządzanie dyspozycji płatniczych w celu przekazywania środków finansów dla dysponentów środków budżetu państwa
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word,
- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Prosimy przesłać na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 - 16.15.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: specjalista BF-I-S-1
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,61 kwoty bazowej tj. 3016,88 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-33-68 Małgorzata Ochman (Biuro Finansów KG PSP)