Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1388ARCHIWALNE z dnia 12.07.2016 r.
-
Oferty do
22
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: prowadzenia konsultacji wizowych
w Wydziale Konsultacji Wizowych Departamentu Legalizacji Pobytu
Warszawa
ul. Taborowa 16; 02-699 Warszawa
ul. Koszykowa 16; 00-564 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie konsultacji wizowych o których mowa w art. 67-70 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach;
- wymiana informacji z centralnymi organami wizowymi innych państw obszaru Schengen oraz instytucjami krajowymi;
- przygotowanie i obsługa projektu VIS Mail, w zakresie kompetencji Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców;
- realizacja dodatkowych zadań związanych z konsultacjami wizowymi, w tym kontakty z partnerami Schengen i instytucjami zaangażowanymi w proces konsultacji także poza systemem;
- opracowywanie informacji, notatek problemowych oraz sprawozdań dla potrzeb kierownictwa Departamentu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach;
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 810/2009 z dnia 13 lipca 2009 r. ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Wizowy (kodeks wizowy);
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 767/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Wizowego Systemu Informacji (VIS) oraz wymiany danych pomiędzy państwami członkowskimi na temat wiz krótkoterminowych (rozporządzenie w sprawie VIS) (Dz. U. UE z 13.08.2008, L 218, s. 60-81 ze zm.);
- Znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o udziale Rzeczypospolitej Polskiej w Systemie Informacyjnym Schengen oraz Wizowym Systemie Informacyjnym ;
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ;
- Dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność realizacji zadań o różnym stopniu złożoności.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o specjalności: prawo, administracja, stosunki międzynarodowe, politologia, europeistyka;
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy - w administracji publicznej, - doświadczenie w prowadzeniu konsultacji wizowych
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Znajomość języka francuskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Znajomość systemu informacji prawnej typu ,,Lex Omega'';
- Znajomość przepisów Konwencji Wykonawczej do układu z Schengen z 14 czerwca 1985 r. między Rządami Państw Unii Gospodarczej Beneluksu, Republiki Federalnej Niemiec oraz Republiki Francuskiej w sprawie stopniowego znoszenia kontroli na wspólnych granicach;
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin z dnia 11 sierpnia 2006 r. ;
- Szkolenie z zakresu przepisów dostępu do informacji niejawnych;
- Szkolenie z zakresu dostępu do danych SIS II i VIS;
- Szkolenie z zakresu systemu Pobyt;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Doświadczenie w prowadzeniu konsultacji wizowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone'' lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Kopie dokumentów potwierdzających 6-miesięczne doświadczenie zawodowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentów potwierdzających 6-miesieczne doświadczenie zawodowe dodatkowe
- Kopia dokumentów z odbytego szkolenia z zakresu dostępu do danych SIS II i VIS;
- Kopia dokumentów z odbytego szkolenia z zakresu systemu Pobyt;
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd do Spraw Cudzoziemców
Wydział Kadr, Szkolenia i Organizacji
ul. Taborowa 33, 02 –699 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Konsultacji Wizowych w Departamencie Legalizacji Pobytu- nr 1388"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Termin zamknięcia listy osób spełniających warunki formalne upływa po 10 dniach kalendarzowych od wskazanego w ogłoszeniu terminu składania oferty pracy,
- po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert wybrani kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną poinformowani o terminie naboru telefonicznie lub e-mailem,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,
- w ofercie pracy należy się powołać na numer ogłoszenia i rodzaj stanowiska,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- proponowany mnożnik wynagrodzenia: 1,5;
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (0-22) 60-150-76.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.