Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 136ARCHIWALNE z dnia 03.06.2016 r.

  • Oferty do
    13

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Płac i Rozliczeń w Biurze Administracyjno-Finansowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

j.w.

Adres urzędu:

Warszawa ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa

WARUNKI PRACY

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: – węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) – wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – winda w budynku „A” i „B” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie obsługi płacowej i finansowo-księgowej wynagrodzeń ze stosunku pracy oraz innych świadczeń dla pracowników wyznaczonych komórek ministerstwa,
  • analiza prawidłowości naliczonych wynagrodzeń i dokonanych potrąceń, wypłat zasiłków z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaangażowania, wydatków, kosztów, zobowiązań i należności,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji lub ich korekt dotyczących rozliczenia składek ZUS w programie Płatnik oraz sporządzanie korekt rozliczeniowych i zgłoszeniowych dokumentów przesłanych do ZUS,
  • obsługa przepływów finansowych, w tym: wystawianie poleceń przelewów z list wynagrodzeń, z zestawień dotyczących należnych składek do ZUS i zaliczek do US i przekazywanie poleceń przelewów do zatwierdzenia
  • przygotowywanie dokumentów finansowo-księgowych do wniosków o płatność w ramach projektów pomocy technicznej POPT,
  • wystawianie zaświadczeń o wysokości uzyskanych dochodów oraz sporządzanie dla pracowników i właściwych Urzędów Skarbowych corocznych informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
  • gromadzenie danych z zakresu wynagrodzeń i współpraca w tworzeniu sprawozdań budżetowych,
  • udział w pracach dotyczących opiniowania projektów zarządzeń/rozporządzeń/umów cywilnoprawnych, w ustalaniu i aktualizacji procedur, zasad ewidencji księgowej, współpraca w udzielaniu odpowiedzi na zapytania dziennikarzy i interpelacje poselskie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku ekonomicznym lub administracja
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce płacowej
  • wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej,
  • wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  • wiedza z zakresu świadczeń wypłacanych pracownikom w razie choroby i macierzyństwa,
  • wiedza z zakresu podatku od osób fizycznych,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość obsługi programu PŁATNIK,
  • umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów,
  • skuteczna komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BAF-13”, można przesłać lub złożyć w siedzibie MIiB w Kancelarii Głównej w godzinach 8:15 – 16:15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-17-19



Liczba odwiedzin: 2535

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Udostępnił: Anna Gawarecka

Komórka organizacyjna: MIB

Wprowadzono: 03.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×