Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1304ARCHIWALNE z dnia 08.07.2016 r.
-
Oferty do
18
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: prezentacji multimedialnych oraz dokumentacji dot. strategii i kontroli zarządczej
w Gabinecie Komendanta Stołecznego
Warszawa
ul. Nowolipie 2,00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie materiałów oraz przygotowywanie prezentacji multimedialnych na narady, odprawy służbowe Komendanta Stołecznego Policji i jego zastępców, a także na spotkania okolicznościowe z przedstawicielami instytucji centralnych i samorządowych, w oparciu o materiały przekazane z komórek organizacyjnych KSP i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania KSP
- uczestniczenie w sporządzaniu, opiniowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji dotyczącej strategicznego planowania działań i rozwoju komórek organizacyjnych KSP i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji oraz przyjętych priorytetów w tym zakresie w 'Strategii KSP' oraz funkcjonowania procedur kontroli zarządczej w jednostce,
- opracowywanie i sporządzanie propozycji zestawień oraz analiz statystycznych na potrzeby administracji rządowej i samorządowej w zakresie stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji, przy wykorzystaniu policyjnych informacyjnych baz danych,
- opracowywanie projektów wystąpień okolicznościowych dla kierownictwa KSP,
- opracowywanie projektów materiałów graficznych i promocyjnych (broszury tematyczne) na potrzeby Komendanta Stołecznego Policji i jego zastępców oraz kierowników komórek organizacyjnych KSP i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji,
- opracowywanie sprawozdań i protokołów z odpraw służbowych przeprowadzonych przez kierownictwo Komendy Stołecznej Policji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość: ustawy o finansach publicznych w zakresie dotyczącym kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych; aktu wykonawczego do ustawy o Policji w sprawie planowania strategicznego i sprawozdawczości w Policji,
- umiejętności: analitycznego i twórczego myślenia, redakcyjne, współpracy, formułowania wniosków, planowania i organizowania pracy własnej,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE oraz programu CORELL,
- odpowiedzialność, dokładność, pomysłowość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe humanistyczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa, bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym
„Oferta pracy GKSP-2/VII/16”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: analiza ofert pracy, test wiedzy merytorycznej, test z zakresu wiedzy praktycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.