Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 12363ARCHIWALNE z dnia 26.06.2017 r.
-
Oferty do
6
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa sekretariatu Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL), w szczególności: przyjmowanie wpływającej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej adresowanej w elektronicznym systemie rejestracji dokumentów i jej ewidencjonowanie, przedkładanie przełożonym korespondencji do wglądu i dekretacji oraz podział korespondencji zadekretowanej, rejestrowanie w spisach spraw, nadawanie znaku sprawy, zakładanie teczek aktowych oraz przechowywanie akt spraw załatwianych bezpośrednio przez Komisję, przyjmowanie i wysyłanie faksów oraz korespondencji, przygotowywanie, kopiowanie i wysyłka dokumentacji PKBWL, pakowanie i opisywanie teczek archiwizacyjnych z dokumentacją, przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji przygotowywanej w trakcie badania zdarzeń lotniczych, przedkładanie dokumentów do wglądu i dekretacji oraz podział korespondencji zadekretowanej, prowadzenie kalendarzy członków PKBWL, prowadzenie obsługi strony internetowej PKBWL
- Przygotowywanie na polecenie członków PKBWL projektów pism wychodzących, raportów, analiz, zestawień itp. w tym w języku angielskim
- Prowadzenie spraw w zakresie obsługi budżetowej i zamówień publicznych PKBWL
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników PKBWL, w szczególności: prowadzenie miesięcznych list obecności z odnotowywaniem absencji pracowników PKBWL w pracy, prowadzenie kart urlopowych wraz z wnioskami o udzielenie urlopu, wykazów godzin nadliczbowych, indywidualnych kart ewidencji czasu pracy
- Obsługa oraz udział w przygotowywaniu posiedzeń, spotkań, konferencji i szkoleń PKBWL
- Prowadzenie ewidencji zgłoszeń o zaistniałych wypadkach: rejestrowanie zdarzeń oraz terminowa wysyłka do właściwych adresatów potwierdzeń zdarzeń i archiwizowanie do archiwum cyfrowego, bieżące uzupełnianie bazy w zależności od postępu badań
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej lub w obsłudze sekretarskiej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Ogólna wiedza nt. resortu infrastruktury i budownictwa
- Ogólna wiedza nt. funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
- Ogólna znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- Umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
- Znajomość zasad obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym umiejętność radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BDG-131”, można przesłać lub złożyć w siedzibie MIB w Kancelarii Głównej w godzinach 8:15 – 16:15.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa. Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu). Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski. Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.