Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 1205ARCHIWALNE z dnia 06.07.2016 r.

  • Oferty do
    18

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Biurze Dyrektora Generalnego w Wydziale Płac



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Warszawa ul. Wspólna 2/4,

Adres urzędu:

ul. Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

– praca przy komputerze z użyciem innych urządzeń biurowych (m.in.: fax, xero, skaner). – praca na dokumentach papierowych oraz w systemie informatycznym, – praca zarówno samodzielna, jak i zespołowa.  węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,  winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,  wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,  wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej, sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu, ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych, praca w pokoju wieloosobowym, brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych, praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.

ZAKRES ZADAŃ

  • – prowadzenie obsługi płacowej wynagrodzeń ze stosunku pracy,
  • – prowadzenie obsługi płacowej świadczeń z ZFŚŚ,
  • – prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej dotyczącej wynagrodzeń i świadczeń z ZFŚŚ,
  • – sporządzanie deklaracji PFRON,
  • – prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych,
  • – przygotowywanie zestawień wydatków w ramach projektów pomocy technicznej,
  • – sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych i innych informacji dla pracowników,
  • – wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze wynagrodzeń;
  •  wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
  •  znajomość ustawy o rachunkowości,
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych,
  •  organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  •  myślenie analityczne,
  •  rzetelność,
  •  współpraca,
  •  komunikacja,
  •  umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel,
  •  umiejętność podejmowania decyzji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  •  doświadczenie w pracy w komórkach finansowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • – kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń/dokumentów potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(22) 273 71 80.



Liczba odwiedzin: 3564

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 06.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×