Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11818ARCHIWALNE z dnia 08.06.2017 r.
-
Oferty do
26
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds. finansowych
w Departamencie Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju w Wydziale Zarządzania Finansowego
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- samodzielne opiniowanie, przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów wdrożeniowych (w tym: wzorów umów, wzorów decyzji o dofinansowaniu, instrukcji wykonawczych, podręczników, wzorów sprawozdań, opisów systemu zarządzania/ wdrażania etc.) w zakresie zarządzania finansowego i certyfikacji wydatków;
- prowadzenie postępowań administracyjnych (w tym: samodzielne opracowywanie projektów decyzji i innych rozstrzygnięć oraz pism w trakcie postępowań; rozpatrywanie zażaleń i odwołań w postępowaniu administracyjnym; prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji; prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej; przyjmowanie interesantów (stron postępowań) i udzielanie informacji);
- wykonywanie zastępstwa procesowego (udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym i Naczelnym Sądem Administracyjnym);
- – przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych, (w tym: samodzielne monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli, przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych oraz w instytucjach pośredniczących w certyfikacji, przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych, przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli), rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych, sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych);
- – prowadzenie spraw związanych z certyfikacją wydatków w ramach POIR (w tym: samodzielne analizowanie i wprowadzanie danych dotyczących wydatków do systemu informatycznego, weryfikowanie wniosków/ raportów/ poświadczeń/ deklaracji, przygotowywanie poświadczeń/ deklaracji/ raportów/ wniosków o płatność)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne,
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze realizacji projektów finansowanych ze środków UE lub w zakresie zarządzania finansowego funduszami strukturalnymi
- znajomość języka angielski na poziomie B2,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w szczególności PO IG i POIR,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- rzetelność,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- współpraca,
- komunikacja,
- myślenie analityczne,
- wystąpienia publiczne,
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
(Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DIR_115_z
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273- 81-20.