Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11411ARCHIWALNE z dnia 27.05.2017 r.
-
Oferty do
6
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: gospodarki mieszkaniowej
w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie projektów decyzji w trybie wynikającym z Kodeksu postępowania administracyjnego w I instancji w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych,
- sporządzanie projektów decyzji w trybie wynikającym z Kodeksu postępowania administracyjnego w II instancji w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych,
- opracowywanie projektów pism do podmiotów zewnętrznych w sprawie lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta,
- analizowanie dokumentów dot. zakończonych postępowań administracyjnych w sprawie opróżnienia lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych i przygotowywanie tytułu wykonawczego,
- uczestniczenie w czynnościach egzekucyjnych w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych,
- analizowanie pod względem formalno - prawnym oświadczeń mieszkaniowych policjantów dot. równoważników pieniężnych za brak i remont lokalu mieszkalnego,
- sporządzanie projektów decyzji w trybie wynikającym z Kodeksu postępowania administracyjnego w sprawach dotyczących utraty prawa do równoważników pieniężnych za brak i za remont lokalu mieszkalnego,
- opracowywanie okresowych analiz oraz uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań administracyjnych np. dotyczących ilości odzyskanych lokali mieszkalnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w obszarze postępowań administracyjnych w administracji publicznej
- znajomość ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o Policji Rozdział 8 (Mieszkania funkcjonariuszy Policji), oraz aktów wykonawczych dot. równoważników za brak i remont lokalu, przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych,
- umiejętności: stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy
WAG-4/V/17”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian
wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.