Główny Urząd Miar w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11370ARCHIWALNE z dnia 26.05.2017 r.

  • Oferty do
    9

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: inwestycji, remontów i konserwacji instalacji sanitarnych i urządzeń

w Wydziale Administracyjno-Technicznym w Biurze Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku głównym znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowywanie, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych i urządzeń technicznych obiektu. Uczestniczenie w odbiorach wykonywanych prac. Rozliczanie rzeczowe i finansowe prowadzonych prac wraz z ich ewidencją i archiwizacją dokumentów.
  • Przygotowywanie wniosków i opisów oraz uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów na wykonanie prac inwestycyjnych i remontowo - budowlanych.
  • Przygotowywanie postępowań oraz nadzorowanie wykonania bieżących oraz okresowych przeglądów i kontroli instalacji i urządzeń (zgodnie z art.62 ustawy Prawo budowlane).
  • Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji, zgodnie z przepisami, zleceń i umów, na wykonanie prac konserwacyjno-remontowych instalacji sanitarnych i wyposażenia technicznego obiektu Urzędu oraz na przeprowadzanie przeglądów technicznych, obsługi eksploatacyjnej i usuwania awarii.
  • Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem prawidłowej eksploatacji i utrzymania w sprawności środków transportu Urzędu. Organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy kierowców.
  • Przygotowywanie dokumentów potrzebnych przy realizacji prac inwestycyjnych i remontowych (dokumenty zatwierdzające projekty i zezwalające na prowadzenie prac, powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu prac).
  • Przygotowywanie planów zadań inwestycyjno – remontowych w zakresie instalacji i urządzeń technicznych realizowanych następnie przez Wydział.
  • Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej (zgodnie z art. 63 ustawy Prawo budowlane), odbiorowej, kosztorysowej oraz innych dokumentów związanych z prowadzeniem prac inwestycyjnych i remontowo – budowlanych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze inwestycyjno-remontowym
  • Znajomość spraw związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją instalacji sanitarnych.
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Umiejętność obsługi komputera pracującego w środowisku Windows; (umiejętność pracy w programie Word i Excel).
  • Umiejętność skutecznej komunikacji.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Uprawnienia budowlane.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień budowlanych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Miar
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Elektoralna 2
    00-950 Warszawa
    lub składać w Recepcji GUM w godz. 8.00 – 16.00 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko specjalisty
    w Wydziale Administracyjno-Technicznym BDG”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia dodatkowe" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 581 94 00 w godz. 8.00-16.00;
Wzór wymaganych oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3338

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Miar w Warszawie

Udostępnił: Jolanta Krawczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 26.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×