Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10926ARCHIWALNE z dnia 12.05.2017 r.
-
Oferty do
2
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kontroli finansowo-gospodarczej
w Wydziale Kontroli
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę wdrożenia kontroli z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych obejmującą: program kontroli, analizę przedkontrolną, upoważnienia do kontroli, oświadczenia,
- przeprowadzanie lub uczestniczenie w kontrolach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych,
- prowadzenie postępowań w sprawach skarg i wniosków z zakresu zagadnień finansowo- gospodarczych, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań, opracowywanie projektów odpowiedzi,
- opracowywanie dokumentacji z kontroli obejmującej w szczególności: projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne, sprawozdania z kontroli, informacje o wynikach kontroli,
- monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz sporządzanie informacji dotyczących oceny ich realizacji,
- prowadzenie ustaleń w sprawach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych wymagających wyjaśnienia lub wynikających z potrzeby pilnego zbadania określonych zjawisk lub zdarzeń oraz sporządzanie informacji z ustaleń,
- monitorowanie realizacji wniosków pokontrolnych, wynikających z kontroli przeprowadzonych przez uprawnione podmioty zewnętrzne,
- sporządzanie projektów pism okólnych informujących o ujawnionych nieprawidłościach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w prowadzeniu zagadnień finansowo-księgowych lub w przeprowadzaniu kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych,o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie działu I "Przepisy ogólne" i działu VIII " Skargi i wnioski",
- umiejętności: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, analizy i syntezy informacji, formułowania ocen, zaleceń i wniosków, stosowania przepisów prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- ukończony kurs z zakresu kontroli w administracji publicznej,
- znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonego kursu z zakresu kontroli w administracji publicznej.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WK-1/V/17”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.