Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 10583ARCHIWALNE z dnia 27.04.2017 r.

  • Oferty do
    8

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Finansowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
w Warszawie   
ul. Zarzecze 13B
03-194 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca biurowa w siedzibie urzędu, współpraca z jednostkami terenowymi i jednostką nadrzędną (KZGW) oraz współpraca z US i ZUS

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Prowadzenie całości zagadnień dotyczących terminowego i prawidłowego rozliczania z ZUS-em wszystkich wynagrodzeń wypłacanych w RZGW obejmujących wynagrodzenia z tytułu umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło. W szczególności:
  • 1.1. Sporządzanie miesięcznych zestawień wyżej wymienionych wynagrodzeń w ujęciu umożliwiającym prawidłowe ich rozliczenie z ZUS-em,
  • 1.2. Sporządzanie i przekazanie w określonym terminie do ZUS dokumentacji ubezpieczeniowo-rozliczeniowej,
  • 1.3. Sporządzanie przelewów składek ZUS w nieprzekraczalnym terminie do dnia piątego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, 1.4. Sporządzanie raportów rozliczeniowych RMUA,
  • 1.5. Wysyłanie do ZUS-u zgłaszanych do ubezpieczenia przez Wydział Spraw Pracowniczych nowo przyjętych pracowników i wyrejestrowanie zwolnionych (raporty ZUA, ZWUA),
  • 1.6. Wysyłanie do ZUS-u zgłaszanych do ubezpieczenia przez Wydział Spraw Pracowniczych osób z którymi RZGW zawarło umowę zlecenia lub o dzieło oraz ich wyrejestrowanie.
  • 2. Sporządzanie list wynagrodzeń i list zasiłkowych z ubezpieczenia społecznego oraz list dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników RZGW,
  • 3. Prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych dla pracowników RZGW,
  • 4. Sporządzanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników na stanowiskach robotniczych i nierobotniczych w Centrali RZGW.
  • 5. Współpraca i pomoc w uzgadnianiu rozliczenia składek ZUS z Wydziałem Księgowości .

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomia, finanse lub rachunkowość,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • a) znajomość zagadnień związanych z obsługą finansową jednostki budżetowej,
  • b) umiejętność sporządzania list płac i rozliczeń ZUS (program Płatnik),
  • c) znajomość ustawy o rachunkowości, ZUS, ustawy o podatku dochodowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks pracy,
  • d) dobra obsługa komputera: MS Office,
  • e) umiejętności: - analityczne myślenie, - praca w zespole, - rozwiązywanie problemów, - działanie w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych
  • f) obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętne zarządzanie czasem;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w obszarze wykształcenia

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów świadczących o wszystkich posiadanych umiejętnościach) w przypadku posiadania takiego doświadczenia.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie w ww. terminie i pod wskazany adres w ogłoszeniu z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie "Specjalista w Wydziale Finansowym”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek dokumentu z wymaganych, nie będą rozpatrywane (o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów). Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni o jego terminie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oświadczenia oraz kwestionariusze osobowe dla osób ubiegających się o zatrudnienie mogą być składane zgodnie ze wzorami nr 1 i nr 2 zamieszczonymi na stronie www.warszawa.rzgw.gov.pl w zakładce: Ogłoszenia/Praca
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.(22) 58-70-375/222.



Liczba odwiedzin: 2919

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Regionalnego Zarządu

Jednostka organizacyjna: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Udostępnił: Dagmara Kucharska

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 27.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×