Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 10275ARCHIWALNE z dnia 14.04.2017 r.

  • Oferty do
    27

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Księgowości



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
w Warszawie   
ul. Zarzecze 13B
03-194 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca biurowa w siedzibie urzędu, udziały w szkoleniach i spotkaniach służbowych .

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Regionalnego Zarządu zgodnie z zakładowym planem kont i przepisami prawa,
  • 2. Porządkowanie, numerowanie, dekretowanie dokumentów i księgowanie wyciągów bankowych z rachunku wydatków budżetowych, w tym również wydatków krajowych na realizowane projekty współfinansowane za środków UE oraz uzgadnianie salda konta z wyciągiem bankowym,
  • 3. Okresowe weryfikowanie zapisów księgowych konta „130- Wydatki budżetowe” z właściwymi komórkami merytorycznymi w szczególności w zakresie: wynagrodzeń, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, robót budowlano – montażowych (remontów, eksploatacji) i dokumentacji a także wydatków na realizacje projektów współfinansowanych ze środków UE i wydatków z rezerw celowych poprzez co miesięczne przesyłanie danych w wersji elektronicznej,
  • 4. Okresowe weryfikowanie zapisów księgowych konta 150 – wydatki na infrastrukturę dróg wodnych z Zespołem Realizacji Inwestycji oraz Stanowiskiem Pracy ds. Żeglugi,
  • 5. Analizowanie poprawności zapisów księgowych na kontach (223, 225-1, 229, 230) oraz współpracowanie i uzgadnianie występujących sald z Wydziałem Finansowym,
  • 6. Poprawne i terminowe sporządzanie sprawozdania: RB-28, kwartalne informacje z wykonania planu wydatków oraz uczestniczenie w sporządzaniu pozostałych sprawozdań z zakresu pracy Wydziału,
  • 7. Obsługa elektronicznego systemu do obsługi budżetu państwa „Trezor” w zakresie modułu „Sprawozdawczość budżetowa” w części sprawozdań sporządzanych w Wydziale Księgowości (Rb-28),
  • 8. Informowanie pracowników służby finansowo - księgowej w terenowych komórkach organizacyjnych o występujących nieprawidłowościach w szczególności dotyczących ich wydatków oraz rozrachunków z ich dostawcami i pracownikami,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii, rachunkowości budżetowej i finansowej
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w obszarze wykształcenia
  • * biegła znajomość obsługi komputera: MS Office, Excel
  • * umiejętności:  znajomość procedur administracyjnych,  znajomość ustawy budżetowej,  zdolność logicznego myślenia,  łatwość wykonywania pracy pod presją czasu,  samodzielność,
  • * obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętne zarządzanie czasem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • * znajomość ustawy o Rachunkowości i Finansach Publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  • * znajomość obsługi systemu do obsługi budżetu państwa –TREZOR

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • * kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów świadczących o wszystkich posiadanych umiejętnościach) w przypadku posiadania takiego doświadczenia.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • * kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie w ww. terminie i pod wskazany adres w ogłoszeniu z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie "Specjalista w Wydziale Księgowości”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek dokumentu z wymaganych, nie będą rozpatrywane (o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów). Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni o jego terminie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oświadczenia oraz kwestionariusze osobowe dla osób ubiegających się o zatrudnienie mogą być składane zgodnie ze wzorami nr 1 i nr 2 zamieszczonymi na stronie www.warszawa.rzgw.gov.pl w zakładce: Ogłoszenia/Praca
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.(22) 58-70-385/222.



Liczba odwiedzin: 3299

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Regionalnego Zarządu

Jednostka organizacyjna: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Udostępnił: Dagmara Kucharska

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 14.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×