Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 20050ARCHIWALNE z dnia 02.01.2018 r.
-
Oferty do
15
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
sekretarz
do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej
Biuro Prezesa
Warszawa
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających i wychodzących z Biura Prezesa, kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do dekretacji lub podpisu dyrektora oraz zastępców dyrektora w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Biurze.
- Odbieranie telefonów, korespondencji elektronicznej oraz obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero) w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Redagowanie pism na polecenie dyrektora departamentu, prowadzenie terminarza spotkań oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w Biurze w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora.
- Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Biura w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i pracowników Biura.
- Sporządzanie w programie Lotus Notes projektów wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przekazywanie ich zgodnie ze ścieżką obiegu dokumentów.
- Pomaganie w działaniach organizacyjnych przy realizowanych przez Biuro Prezesa konferencjach oraz innych wydarzeniach krajowych i zagranicznych, pomoc w dystrybucji materiałów informacyjno-edukacyjnych wydanych przez UOKiK.
- Wspomaganie pracowników Biura Prezesa w sprawach dotyczących archiwizacji.
- Udzielanie informacji klientom zgłaszającym się do urzędu oraz kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych urzędu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze prac sekretarsko-asystenckich
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Wiedza z zakresu kompetencji Prezesa UOKiK
- Posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja
- Posiadanie kompetencji: pozytywne podejście do klienta
- Umiejętność obsługi urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy
- Posiadanie kompetencji: zorientowanie na osiąganie celów
- Ukończony kurs sekretarsko-asystencki
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zaświadczenie o ukończeniu kursu sekretarsko-asystenckiego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
lub składać w Kancelarii UOKiK (wejście od centrum konferencyjnego Urzędu) z dopiskiem "BP-6-Sek"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php .
Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 213.