Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11945ARCHIWALNE z dnia 10.06.2017 r.
-
Oferty do
20
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent prawny
do spraw: legislacji i rozwoju
w Wydziale Organizacyjnym
Warszawa
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych w celu zgłoszenia uwag z zakresu właściwości Zakładu w ramach uzgodnień wewnątrzresortowych
- analizowanie przepisów prawnych z zakresu właściwości organu emerytalnego, tj. Dyrektora Zakładu oraz przepisów dotyczących działalności orzeczniczej komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, a także projektów zmian w ww. przepisach w celu zgłaszania uwag i propozycji zmian ze strony Zakładu
- wykonywanie zadań z zakresu przygotowywania projektów regulacji wewnętrznych w Zakładzie, tj. współtworzenie nowych regulacji, opiniowanie regulacji opracowywanych przez innych pracowników, prowadzenie rejestrów tych regulacji
- udział w przygotowywaniu projektów ustaw i aktów wykonawczych, założeń do projektów ustaw, stanowisk Rządu do projektów ustaw
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie nie dotyczące zaopatrzenia emerytalnego, a także na wnioski o informację publiczną z zakresu właściwości Zakładu
- przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Zakładu
- sprawowanie nadzoru nad zachowaniem spójności rozwiązań organizacyjnych w regulacjach wewnętrznych w Zakładzie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych
- umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi na piśmie
- umiejętność organizowania pracy własnej
- dobra znajomość przepisów dotycząca zaopatrzenia emerytalnego oraz działalności komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych
- dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego
- umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe o kierunku legislacja lub aplikacja legislacyjna. Studia prawnicze będą niezbędne, w przypadku skierowania pracownika na aplikację legislacyjną.
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej na stanowisku związanym z opracowywaniem i opiniowaniem aktów normatywnych bądź regulacji wewnętrznych (zarządzeń, decyzji itp.)
- szkolenie z obszaru legislacji
- dobra znajomość zasad techniki prawodawczej
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi systemu informacji prawnej
- dobra znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie, certyfikat lub dyplom z ukończonego szkolenia z zakresu legislacji.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie to ok. 2620 zł brutto + ew. wysługa lat.
Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM lub nazwę stanowiska pracy.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania
http://www.zer.bip.msw.gov.pl/zer/praca-w-zer-msw/dokumenty-do-pobrania/5123,Oswiadczenie-kandydata.html
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY").
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej,
- rozmowa kwalifikacyjna.