Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9166ARCHIWALNE z dnia 09.03.2017 r.
-
Oferty do
14
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: pozwoleń na broń i odwołań
w Wydziale Postępowań Administracyjnych
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analizowanie, weryfikowanie i sporządzanie projektów dokumentacji w sprawach wniosków o posiadanie broni palnej gazowej z uwzględnieniem sprawdzeń w dostępnych systemach informatycznych i krajowym rejestrze karnym,
- weryfikowanie pod względem formalno-prawnym akt osób posiadających broń palną gazową, a w przypadku prowadzenia postępowań karnych wobec tych osób, monitorowanie ich oraz wnioskowanie o podjęcie czynności,
- weryfikowanie i analizowanie akt osób posiadających lub ubiegających się o pozwolenie na broń palną, w przypadku odwołań od decyzji Komendanta Stołecznego Policji do organu II instancji oraz sporządzanie wniosków, dotyczących dalszego trybu postępowania,
- uczestniczenie w przesłuchaniach świadków w postępowaniach administracyjnych w sprawach broni palnej gazowej,
- przyjmowanie wniosków i dokumentów w sprawach dotyczących posiadania broni palnej gazowej oraz dopuszczenia do posiadania broni, sprawdzanie ich kompletności oraz udzielanie w przedmiotowym zakresie informacji,
- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych
- znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o broni i amunicji oraz aktów wykonawczych,
- umiejętności: sporządzania postanowień i decyzji administracyjnych, poprawnego formułowania wniosków i opinii, analizy i syntezy informacji, pracy w zespole oraz pod presją czasu, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WPA-3/III/17”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
UWAGA! UMOWA NA CZAS OKREŚLONY - ZASTĘPSTWO.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne,
zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.