Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa-Śródmieście

Ogłoszenie o naborze nr 31165ARCHIWALNE z dnia 25.07.2018 r.

  • Oferty do
    4

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Wydziale Rekrutacji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Mierosławskiego 22
01-558 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin, obsługa interesantów, udział w promocji Sił Zbrojnych. Budynek nie przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • nabór kandydatów do Terytorialnej Służby Wojskowej i Narodowych Sił Rezerwowych
  • udział w akcjach promocyjnych Sił Zbrojnych
  • udział w kwalifikacji wojskowej
  • obsługa interesantów
  • wykonywanie czynności związanych z zakładaniem i uzupełnianiem ewidencji wojskowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość Rozporządzenia MON w sprawie powoływania do terytorialnej służby wojskowej i sposobu jej pełnienia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracja, prawo, bezpieczeństwo narodowe.
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność i kreatywność
  • pozytywne nastawienie do interesanta
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • samodzielność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa - Śródmieście
    ul. Mierosławskiego 22
    01-558 Warszawa

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień Warszawa - Śródmieście, ul. Mierosławskiego 22, 01-558 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 261 877 612, e-mail: j.rycaj@ron.mil.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna przeprowadzająca nabór
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: około 2544,67 (mnożnik kwoty bazowej w wysokości 1,358) oraz ewentualna wysługa lat.
Planowany termin rozpoczęcia pracy - 01.09.2018 r.
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie.
Etapy naboru: test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. 261 877 709, 261 877 026.



Liczba odwiedzin: 3760

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa-Śródmieście

Udostępnił: Emilia Rakowska

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 25.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×