Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9269ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.

  • Oferty do
    27

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    0,25
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: archiwizacji

w Biurze Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe). Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • Nadzór nad dokumentacją przetwarzaną w Urzędzie, w tym: doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, przejmowanie i przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego (w systemie tradycyjnym oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją), przechowywanie, zabezpieczanie oraz udostępnianie zgromadzonej dokumentacji.
  • Inicjowanie zmian w regulacjach wewnętrznych dotyczących obiegu dokumentów oraz inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w komisyjnym brakowaniu.
  • Przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego.
  • Przeprowadzanie skontrum dokumentacji i prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej archiwum zakładowego.
  • Przeprowadzanie kwerend archiwalnych.
  • Porządkowanie dokumentacji w archiwum zakładowym oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
  • Wycofywanie dokumentacji z archiwum zakładowego.
  • Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • znajomość przepisów kancelaryjno – archiwalnych
  • znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz jego zadań
  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w obszarze archiwizacji dokumentów
  • przeszkolenie z zakresu archiwizacji
  • znajomość funkcjonowania systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe w obszarze archiwizacji dokumentów
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu archiwizacji

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.03.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Farmaceutyczny
    ul. Senatorska 12
    00-082 Warszawa
    z dopiskiem: „Referendarz ds. archiwizacji w Biurze Dyrektora Generalnego”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty drogą pocztową decyduje data wpływu do urzędu. Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce Urząd - Ogłoszenia o pracy. Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 44-10-734 lub 735.



Liczba odwiedzin: 3623

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

Udostępnił: Zofia Ciborowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 14.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×