Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6119ARCHIWALNE z dnia 02.12.2016 r.
-
Oferty do
12
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: planowania budżetu i analiz
Wieloosobowe stanowisko ds. Planowania i Analiz w Wydziale Planowania, Analiz i Funduszy Rozwojowych w Biurze Finansowo-Gospodarczym
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Aleje Jerozolimskie 94,
00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kontrola pod względem finansowym wniosków oraz zawieranych umów w zakresie zgodności z planem finansowym GITD;
- Angażowanie środków finansowych na podstawie podpisanych wniosków oraz zawartych umów;
- Udział w pracach przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych;
- Pozyskiwanie informacji od komórek merytorycznych w celu dokonywania zmian w planie finansowym Inspektoratu w układzie tradycyjnym i zadaniowym;
- Obsługa systemów informatycznych używanych w Wydziale Planowania Budżetu, Analiz i Funduszy Rozwojowych;
- Dokonywanie okresowych analiz i ocen przebiegu wykonania i zaangażowania budżetu w części, w której Główny Inspektor jest dysponentem;
- Przygotowywanie innych bieżących raportów i analiz w zakresie właściwości merytorycznej wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość: ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office;
- Komunikatywność, sumienność, organizacja pracy własnej, radzenie sobie ze stresem, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie finansów i rachunkowości;
- Przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego i rachunkowości budżetowej;
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy dotyczącej przepisów z zakresu finansów i rachunkowości;
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w organach administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Biuro Dyrektora Generalnego
Aleje Jerozolimskie 94,
00-807 Warszawa z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.91.2016.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.