Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 52042ARCHIWALNE z dnia 03.08.2019 r.

  • Oferty do
    20

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

w Wydziale Finansowania Regionalnych Programów Operacyjnych w Departamencie Budżetu Rozwoju



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Wspólna 2/4

WARUNKI PRACY

Pracownikom oferujemy: • proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3 642,19 zł brutto, ustalone wg mnożnika 1,9 • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy • umowę na czas zastępstwa • trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych • pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie • ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00 Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe • praca przy komputerze opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej 16 RPO w zakresie budżetu środków europejskich w ramach perspektywy finansowej 2007-2013 i 2014-2020 oraz wydatków zadeklarowanych do KE krajowych programów operacyjnych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020 (z wyłączeniem EWT)
  • Prowadzenie obsługi w zakresie sprawozdawczości budżetowej w zakresie 16 RPO w ramach budżetu środków europejskich, w tym: weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień, sprawozdań budżetowych, przygotowywanie informacji z wykonania budżetu i z realizacji wydatków zadeklarowanych do KE oraz refundacji z KE, wpływu zaliczek z KE oraz narosłych odsetkach na rachunkach bankowych, weryfikowanie informacji dotyczących złożonych i zrealizowanych zleceń płatności przez BGK oraz informacji dotyczących zwrotów środków, analiza wykorzystania limitów do składania zleceń, a w przypadku wystąpienia ich przekroczenia monitorowanie dokonania ich korekty
  • Monitorowanie planu finansowego, w tym: weryfikowanie/ analizowanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym w zakresie możliwości dokonania zmian biorąc pod uwagę przekazane środki i środki do dyspozycji oraz posiadaną dokumentację, weryfikowanie poprawności upoważnień w zakresie płatności
  • Zarządzanie rezerwami celowymi przeznaczonymi na finansowanie wydatków, w tym: weryfikowanie wniosków pod względem prawidłowości danych w nich zawartych w zakresie zaangażowania, wykonania i upoważnień w ramach budżetu środków europejskich dla 16 RPO
  • Dokonywanie analiz prawnych, w tym: opracowywanie/ opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów dotyczących m.in. realizacji Kontraktu Wojewódzkiego i Kontraktu Terytorialnego oraz ich załączników, Wytycznych w zakresie warunków ceryfikacji
  • Prowadzenie analiz finansowo-ekonomicznych w zakresie realizacji 16 RPO w ramach perspektywy finansowej 2007-2013 i 2014-2020 w zakresie budżetu środków europejskich

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie profil ekonomiczny lub nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych
  • Znajomość zagadnień związanych z księgowością
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • CV
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
  • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir
  • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
    Dokumenty papierowe można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji: DBR 110 bis

    APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:

    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/BBR-110-bis

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Inwestycji i Rozwoju.

Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO

Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem):

https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/jak-do-nas-aplikowac-MIIR

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 73 31, zaś w zakresie procesu rekrutacji pod nr tel. (22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.



Liczba odwiedzin: 3478

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Czerwińska

Komórka organizacyjna: Biuro Zarządzania Zadobami Ludzkimi

Wprowadzono: 03.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×