Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 4260ARCHIWALNE z dnia 06.10.2016 r.
-
Oferty do
24
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: bieżącej obsługi organizacyjno-biurowej i merytorycznej spotkań i wizyt Prezesa RM
w Wydziale Obsługi Medialnej w Departamencie Obsługi Medialnej
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w Departamencie, prowadzenie komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z DOM, kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji kierownictwu do podpisu.
- Prowadzenie rejestru zaproszeń kierowanych do Prezesa RM dostępnego dla wskazanych osób z kierownictwa KPRM oraz przygotowywanie projektów pism dotyczących zaproszeń Prezesa RM oraz zaproszeń od Prezesa RM.
- Współpraca przy przygotowywaniu programów spotkań i wizyt Prezesa RM.
- Współpraca przy organizacji wizyt ze służbami zaangażowanymi w organizację imprez (m.in. administracja rządowa i samorządowa, BOR, MON, Policja).
- Współpraca przy organizacji wizyt z komórkami organizacyjnymi KPRM i Wydziałem Obsługi Medialnej.
- Prowadzenie wpływających do Prezesa RM spraw dotyczących konkursów, licytacji, akcji charytatywnych (nagrody i upominki).
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, notatek, opracowań na temat poszczególnych punktów scenariusza imprezy.
- Współpraca przy realizacji zadań związanych z organizacją lotów Prezesa Rady Ministrów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie działań organizacyjno-biurowych
- Znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie;
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej (znajomość organów administracji rządowej i samorządowej) w szczególności ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym;
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B1;
- Wysoka kultura osobista;
- Zdolność analitycznego myślenia i kreatywność;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
- Skuteczna komunikacja i umiejętność negocjacji;
- Systematyczność, dokładność, odpowiedzialność;
- Swoboda wyrażania myśli w mowie i piśmie;
- Dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie wyższe magisterskie w obszarze nauk społecznych;
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B2.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Kopie dokumentów poświadczających znajomość języka obcego na poziomie minimum B1
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów, które potwierdzają spełnianie wymagań dodatkowych (wykształcenia oraz zaświadczenia, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające znajomość języka obcego na poziomie minimum B2)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa
z dopiskiem: BDG.WSP.7122.11.2/27/2016, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM).
Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/6931/oswiadczenia1.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 694 75 52.