Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 27611ARCHIWALNE z dnia 22.05.2018 r.

  • Oferty do
    4

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: budżetu państwa

w Wydziale Finansowania Inwestycji, Departament Finansowania Sfery Gospodarczej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie zadań w zakresie wykonania ustawy budżetowej oraz zadań w procesie planowania budżetowego obejmujące m.in.: uczestniczenie w rozpatrywaniu wniosków dysponentów części budżetowych o środki z rezerw celowych i z rezerwy ogólnej budżetu państwa oraz przygotowywanie projektów decyzji Ministra Finansów dotyczących podziału rezerw celowych na wydatki inwestycyjne, udział w przygotowywaniu projektów decyzji w sprawie promes, rozpatrywanie i opiniowanie wniosków o przeniesienia wydatków inwestycyjnych w trybie art. 171 ustawy o finansach publicznych oraz przygotowywanie projektów stanowiska Ministra, udział w ustalaniu zasad opracowywania materiałów do projektu ustawy budżetowej dotyczących wydatków inwestycyjnych.
  • Udział w opracowywaniu materiałów do projektu ustawy budżetowej dotyczących wydatków inwestycyjnych limitów wydatków na inwestycje w roku planowym dla każdej części budżetowej z wyłączeniem wydatków inwestycyjnych planowanych przez inne komórki organizacyjne oraz opracowywanie uzasadnienia opisowego wydatków inwestycyjnych planowanych we wszystkich częściach budżetowych i planów rezerw celowych w zakresie inwestycji.
  • Udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na obejmujące zakres działania wydziału zapytania komórek ministerstwa, dysponentów części budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego, Najwyższej Izby Kontroli, Parlamentu i innych jednostek sektora finansów publicznych, w tym także dotyczących interpretacji przepisów prawa z zakresu finansowania inwestycji, a także przygotowywanie opinii do projektów aktów prawnych.
  • Przygotowywanie doraźnych informacji i analiz na potrzeby Kierownictwa Ministerstwa Finansów oraz departamentu w zakresie planowania i wykonywania wydatków inwestycyjnych oraz możliwości sfinansowania lub dofinansowania środkami budżetu państwa w świetle obowiązujących przepisów prawa poszczególnych inwestycji finansowanych ze środków budżetu państwa, w grupie „Wydatki majątkowe”.
  • Udział w pracach komisji sejmowych i senackich, naradach i spotkaniach dotyczących projektu ustawy budżetowej, sprawozdania z wykonania budżetu państwa oraz rozpatrujących w ciągu roku problematykę pozostającą w zakresie działania wydziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk ekonomicznych lub matematycznych
  • Znajomość przepisów o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu finansowania inwestycji
  • Umiejętność posługiwania się programem Word i Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze realizacji zadań z zakresu finansów publicznych
  • Przeszkolenie z obsługi systemu informatycznego TREZOR, Excel na poziomie zaawansowanym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
  • Znajomość zasad planowania i wykonywania budżetu państwa
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji rządowej oraz jednostek sektora samorządu terytorialnego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/074/FG

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-3987.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3026

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Tomaszewska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×