Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 27611ARCHIWALNE z dnia 22.05.2018 r.
-
Oferty do
4
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: budżetu państwa
w Wydziale Finansowania Inwestycji, Departament Finansowania Sfery Gospodarczej
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie zadań w zakresie wykonania ustawy budżetowej oraz zadań w procesie planowania budżetowego obejmujące m.in.: uczestniczenie w rozpatrywaniu wniosków dysponentów części budżetowych o środki z rezerw celowych i z rezerwy ogólnej budżetu państwa oraz przygotowywanie projektów decyzji Ministra Finansów dotyczących podziału rezerw celowych na wydatki inwestycyjne, udział w przygotowywaniu projektów decyzji w sprawie promes, rozpatrywanie i opiniowanie wniosków o przeniesienia wydatków inwestycyjnych w trybie art. 171 ustawy o finansach publicznych oraz przygotowywanie projektów stanowiska Ministra, udział w ustalaniu zasad opracowywania materiałów do projektu ustawy budżetowej dotyczących wydatków inwestycyjnych.
- Udział w opracowywaniu materiałów do projektu ustawy budżetowej dotyczących wydatków inwestycyjnych limitów wydatków na inwestycje w roku planowym dla każdej części budżetowej z wyłączeniem wydatków inwestycyjnych planowanych przez inne komórki organizacyjne oraz opracowywanie uzasadnienia opisowego wydatków inwestycyjnych planowanych we wszystkich częściach budżetowych i planów rezerw celowych w zakresie inwestycji.
- Udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na obejmujące zakres działania wydziału zapytania komórek ministerstwa, dysponentów części budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego, Najwyższej Izby Kontroli, Parlamentu i innych jednostek sektora finansów publicznych, w tym także dotyczących interpretacji przepisów prawa z zakresu finansowania inwestycji, a także przygotowywanie opinii do projektów aktów prawnych.
- Przygotowywanie doraźnych informacji i analiz na potrzeby Kierownictwa Ministerstwa Finansów oraz departamentu w zakresie planowania i wykonywania wydatków inwestycyjnych oraz możliwości sfinansowania lub dofinansowania środkami budżetu państwa w świetle obowiązujących przepisów prawa poszczególnych inwestycji finansowanych ze środków budżetu państwa, w grupie „Wydatki majątkowe”.
- Udział w pracach komisji sejmowych i senackich, naradach i spotkaniach dotyczących projektu ustawy budżetowej, sprawozdania z wykonania budżetu państwa oraz rozpatrujących w ciągu roku problematykę pozostającą w zakresie działania wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk ekonomicznych lub matematycznych
- Znajomość przepisów o finansach publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu finansowania inwestycji
- Umiejętność posługiwania się programem Word i Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze realizacji zadań z zakresu finansów publicznych
- Przeszkolenie z obsługi systemu informatycznego TREZOR, Excel na poziomie zaawansowanym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
- Znajomość zasad planowania i wykonywania budżetu państwa
- Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji rządowej oraz jednostek sektora samorządu terytorialnego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/074/FG
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-3987.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.