Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 25854ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.
-
Oferty do
30
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: budżetu państwa
w Wydziale Polityki Społecznej, Departament Finansowania Sfery Budżetowej
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Uczestniczenie w opracowaniu projektu planu i analizowaniu realizacji dochodów, wydatków budżetu państwa w części budżetowej i koordynowanym dziale.
- Uczestniczenie w opracowaniu, w zakresie prowadzonej problematyki, projektów opinii do projektów aktów prawnych oraz do programów, strategii i innych dokumentów, a także przygotowywanie interpretacji obowiązujących przepisów prawa.
- Analizowanie wniosków dysponentów części budżetowych dotyczących zmian w wydatkach budżetu państwa oraz uczestniczenie w przygotowywaniu projektów decyzji Ministra Finansów wprowadzających wnioskowane zmiany.
- Uczestniczenie w opracowaniu okresowych i rocznych analiz z wykonania dochodów i wydatków budżetu państwa w zakresie części budżetowej i koordynowanego działu.
- Uczestniczenie w opracowaniu opinii projektów aktów prawnych w ramach uzgodnień międzyresortowych.
- Uczestniczenie w międzyresortowych konferencjach uzgodnieniowych z zakresu prowadzonych zagadnień, a także uczestniczenie w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich dotyczących projektu ustawy budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu państwa.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość przepisów o finansach publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk ekonomicznych lub prawnych
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
- Znajomość przepisów z zakresu: pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, dożywiania osób tego potrzebujących
- Znajomość zasad planowania i wykonywania budżetu państwa
- Umiejętność interpretacji prawa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/047/FS
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-3987.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.