Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21567ARCHIWALNE z dnia 31.01.2018 r.
-
Oferty do
16
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: Rekrutacji i Selekcji
Sekcja Rekrutacji i Selekcji, Biuro Dyrektora Generalnego
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie od strony organizacyjnej procesów rekrutacji i selekcji w szczególności: uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych ukierunkowanych na wywiad kompetencyjny oraz sporządzanie protokołów z poszczególnych etapów
- Dobór narzędzi selekcyjnych oraz udział w projektowaniu, a następnie wykorzystywaniu zróżnicowanych metod selekcji
- Organizowanie procesu pozyskiwania stażystów i praktykantów we współpracy z urzędami pracy, uczelniami wyższymi oraz innymi instytucjami, w tym koordynowanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, a następnie monitorowanie przebiegu stażu i praktyk w Urzędzie
- Weryfikowanie, zamieszczanie i monitorowanie treści ogłoszeń rekrutacyjnych pod względem standaryzacji i terminowości
- Analiza treści dokumentów aplikacyjnych pod kątem zachowania terminu ich złożenia i spełnienia wymagań ustawowych warunkujących możliwość ubiegania się o zatrudnienie w korpusie służby cywilnej oraz wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym
- Informowanie kandydatów o etapach, miejscu, terminach a także o wynikach procesu rekrutacji, w tym zamieszczanie informacji o wynikach postępowań rekrutacyjnych
- Udział w realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. weryfikacji treści modelu kompetencyjnego, adaptacji nowozatrudnionych pracowników, budowanie wizerunku Urzędu jako pracodawcy z wyboru
- Udział w realizacji zadań na rzecz obsługi spraw budżetowych związanych z działaniami Sekcji Rekrutacji i Selekcji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze HR
- Znajomość przepisów: ustawa o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks Pracy, ustawa o ochronie danych osobowych
- Znajomość metod i technik rekrutacji oraz selekcji kandydatów
- Znajomość narzędzi budowania wizerunku pracodawcy oraz narzędzi wykorzystywanych w procesie onboarding’u
- Kompetencje: orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, komunikatywność, współpraca w zespole, organizacja pracy w własnej, samodzielność, rozwiązywanie problemów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia
- Szkolenie z zakresu opisów stanowisk pracy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.37.2018.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.