Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 20932ARCHIWALNE z dnia 18.01.2018 r.

  • Oferty do
    30

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: administracyjnych

w Wydziale Administracyjnym Biura Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa); Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa sekretarsko – biurowa dyrektora Biura Dyrektora Generalnego. Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie poczty internetowej, odpowiadanie na e-maile oraz pisma, przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty dyrektora Biura Dyrektora Generalnego, obsługa programu elektronicznego zarządzania dokumentacją. Prowadzenie spraw sekretariatu BDG, w szczególności prowadzenie kalendarza spotkań, przestrzeganie harmonogramu spotkań i zajęć stałych przełożonego
  • Przeprowadzanie postępowań w zakresie dostaw i zakupów. Opracowywanie planów potrzeb w celu zabezpieczenia pracowników Ministerstwa w materiały biurowe, eksploatacyjne w tym środki żywnościowe, materiały i wyposażenie na potrzeby BDG
  • Opisywanie faktur z zakresu zakupów i usług
  • Przygotowywanie, w zastępstwie pracownika zajmującego się taborem samochodowym ministerstwa, wniosków o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanego z zakupem pojazdów samochodowych, środków eksploatacji do pojazdów, remontów, przeglądów okresowych i technicznych oraz ubezpieczeń pojazdów
  • Koordynacja i nadzór, w zastępstwie pracownika zajmującego się taborem samochodowym ministerstwa, pracy kierowców zatrudnionych w MC. Nadzór nad spawami związanymi z rozliczaniem czasu pracy kierowców oraz sporządzanie harmonogramów pracy, prowadzenie ewidencji kart drogowych
  • Rozliczanie i kontrola merytoryczna, w zastępstwie pracownika zajmującego się taborem samochodowym ministerstwa, wydatków MC poniesionych na obsługę transportową ministerstwa. Prowadzenie i kontrola spraw związanych z delegacjami służbowymi celu prawidłowego gospodarowania środkami finansowymi z budżetu MC
  • Obsługa elektronicznej skrzynki korespondencyjnej mc@mc.gov.pl
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną urzędu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórkach obsługowych w administracji publicznej
  • Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • Wiedza z obszaru zamówień publicznych
  • Znajomość procedur obiegu dokumentów
  • Wiedza z zakresu logistyki i transportu, w tym znajomość ustawy o czasie pracy kierowców
  • Znajomość MS Outlook
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku sekretarskim/asystenckim
  • Szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Referendarz /WA/BDG/MC - zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3773

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 18.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×