Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 19030ARCHIWALNE z dnia 06.12.2017 r.
-
Oferty do
19
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: windykacji
Wydział Windykacji, Biuro Finansowo-Gospodarcze
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wystawianie tytułów wykonawczych oraz weryfikowanie, ewidencjonowanie i aktualizowanie w systemie teleinformatycznym zwracanych przez organy egzekucyjne tytułów wykonawczych
- Wprowadzanie danych księgowych do systemu informatycznego w celu prawidłowego przypisania dokonanych na rachunek GITD wpłat do należności, których wierzycielem jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz wyjaśnianie nieścisłości w płatnościach
- Współpraca z organami egzekucyjnymi i komornikami sądowymi w zakresie postępowania egzekucyjnego w związku z nieuregulowaniem grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego kredytowanego, kar porządkowych, opłat za zezwolenia na wykonywanie międzynarodowych przewozów regularnych oraz kar pieniężnych
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Inspektoratu oraz wojewódzkimi inspektoratami transportu drogowego w zakresie prowadzenia postępowań egzekucyjnych
- Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym wydawanych przez organy egzekucyjne postanowień w sprawie: umorzenia postępowania egzekucyjnego, zwrotu tytułu wykonawczego oraz obciążenia wierzyciela kosztami postępowania egzekucyjnego
- Współpraca z Wydziałem Finansowo-Księgowym w zakresie dokonywanych zwrotów nadpłat oraz przekazywania do organów egzekucyjnych poniesionych kosztów egzekucyjnych
- Sprawdzanie dokumentacji stanowiącej podstawę urealnienia w systemie informatycznym należności w związku z uchyleniem grzywny postanowieniem sądu, usunięciem skutków wadliwie nałożonego mandatu karnego, zgonem zobowiązanego, przedawnieniem należności
- Obsługa decyzji dotyczących udzielonych ulg w spłacie należności z tytułu grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego kredytowanego, w tym zawieszenie i wznowienie postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez organy egzekucyjne oraz ewidencjonowanie decyzji w systemie teleinformatycznym
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w organach administracji publicznej
- znajomość przepisów: ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel), poczty elektronicznej oraz Internetu
- komunikatywność, sumienność, organizacja pracy własnej, samodzielność, myślenie analityczne, radzenie sobie ze stresem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości lub prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu czynności windykacyjnych
- upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.198.2017.1134.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji . Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna na z elementami wywiadu kompetencyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.