Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17859ARCHIWALNE z dnia 13.11.2017 r.
-
Oferty do
20
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: planistyczno-finansowych i obsługi administracyjnej
w Departamencie Monitoringu i Informacji o Środowisku
Warszawa
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem procesu planowania finansowego DMiIoŚ w aspekcie rocznym i wieloletnim i w tym zakresie udział w opracowywaniu wieloletnich programów PMŚ.
- Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem procesu realizacji wydatków budżetowych wynikających z planu finansowego jak również prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości finansowej, bieżące analizowanie realizacji planu finansowego.
- Koordynowanie opracowywania dokumentów planistycznych Departamentu, w tym planu pracy Departamentu, planu urlopów pracowników Departamentu, planu szkoleń pracowników Departamentu oraz przygotowywanie wkład Departamentu do planu działalności Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska.
- Prowadzenie komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z Departamentu oraz kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu/dekretacji Dyrektora.
- Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Departamentu, a także ewidencjonowanie i śledzenie stanu ich realizacji m.in. przy użyciu narzędzi elektronicznych.
- Prowadzenie obsługi adresu internetowego Departamentu oraz telefonu i telefaksu, w tym rejestrowanie wszystkich rozmów do przełożonych w czasie ich nieobecności.
- Redagowanie krótkich pism, prowadzenie terminarza zadań, spotkań i narad oraz udział w ich przygotowaniu i obsłudze.
- Sporządzanie zbiorczych dokumentów dotyczących działalności Departamentu oraz notatek ze spotkań i narad Departamentu, kompletowanie i przechowywanie dokumentów Dyrektora, a także archiwizowanie i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub firmie na podobnym stanowisku pracy,
- biegła znajomość obsługi komputera środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet
- znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy w księgowości/wydziale finansowym
- przeszkolenie: z zakresu specjalistycznego programu SOD (System Obiegu Dokumentów), obsługi kancelaryjnej korespondencji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
z dopiskiem: „WK/DM/20/17”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony na zastępstwo.
Na stronie www.gios.gov.pl w zakładce bip/praca/wolne stanowiska pracy w GIOŚ, znajduje się wzór oświadczenia do celów rekrutacji, natomiast w zakładce bip/praca/procedury naboru/pozostałe stanowiska w służbie cywilnej można zapoznać się z zasadami naboru obowiązującymi w GIOŚ.
UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również
osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21.