Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 17693ARCHIWALNE z dnia 08.11.2017 r.

  • Oferty do
    20

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: organizacyjnych, wspierających transgraniczne postępowania w sprawach rodzinnych

w Wydziale ds. Międzynarodowego Dochodzenia Alimentów oraz Transgranicznych Postępowań Dotyczących Odpowiedzialności Rodzicielskiej w Departamencie Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - wysiłek fizyczny związany z dźwiganiem akt (wielotomowe sprawy), - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestrowanie dokumentów wpływających do Wydziału, sporządzanych także w językach obcych, w tym wstępny ich opis i wstępna analiza pod kątem merytorycznego zaszeregowania i rejestracji, a po ostatecznej dekretacji przekazanie referentom do realizacji - w celu zapewnienia terminowego i sprawnego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Udzielanie informacji w zakresie kompetencji i działania Wydziału, kierowanie interesantów do referentów spraw oraz udzielanie odpowiedzi, w zakresie dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej w sprawach indywidualnych, organizacji przez Ministerstwo Sprawiedliwości mediacji transgranicznych oraz zapytań w trybie dostępu do informacji publicznej - w celu realizacji obowiązku informowania o działaniach i zadaniach Ministerstwa Sprawiedliwości jako Organu Centralnego w sprawach rodzinnych transgranicznych.
  • Podejmowanie czynności związanych z ustaleniem miejsca pobytu, dochodów, majątku i sytuacji rodzinnej uczestnika postępowania w sprawach rodzinnych i alimentacyjnych na terytorium Polski w celu wykonania obowiązków Ministerstwa Sprawiedliwości jako Organu Centralnego w sprawach rodzinnych transgranicznych w zakresie ustalenia informacji szczególnych na potrzeby toczących się postępowań o wydanie dziecka oraz spraw alimentacyjnych.
  • Organizowanie tłumaczenia dokumentów oraz dokonywanie rozliczeń za dokumentację zleconą do tłumaczenia wykonawcom zewnętrznym.
  • Udział w zespołach projektowych, w tym przygotowanie i realizacja projektów unijnych związanych z wykonywaniem kompetencji Ministerstwa Sprawiedliwości jako Organu Centralnego w sprawach rodzinnych transgranicznych – w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji projektów.
  • Redagowanie pism, raportów i notatek służbowych zleconych przez przełożonych dotyczących spraw i zadań realizowanych przez Wydział.
  • Opracowanie i przygotowywanie zbiorczych zestawień statystycznych w zakresie działalności Wydziału w tym także wynikających ze zobowiązań międzynarodowych.
  • Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie spraw zakończonych do archiwum zakładowego celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Znajomość zasad organizacji i funkcjonowania resortu sprawiedliwości,
  • Znajomość kompetencji Ministerstwa Sprawiedliwości jako Organu Centralnego w sprawach transgranicznych rodzinnych i alimentacyjnych,
  • Znajomość ścieżki projektowej projektów unijnych,
  • Znajomość specyfiki pracy kancelaryjnej,
  • Znajomość zasad archiwizacji,
  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • Zorientowanie na osiąganie celów, Doskonalenie zawodowe, Identyfikacja z misją urzędu, Komunikacja, Otwartość na zmiany, Pozytywne podejście do klienta, Umiejętność współpracy, Myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • znajomość innego języka roboczego ONZ lub Rady Europy na poziomie A2.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
  • Kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie B1. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie, zostaną poddani procedurze sprawdzającej,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość innego języka roboczego ONZ lub Rady Europy na poziomie A2. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość wymaganego języka wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość innego języka roboczego ONZ lub Rady Europy na wymaganym poziomie, zostaną poddani procedurze sprawdzającej (fakultatywnie),
  • Dokumenty potwierdzające wykształcenie (fakultatywnie).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3747,68 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,0).

List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.



Liczba odwiedzin: 3757

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Aneta Przychodzka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 08.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×