Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 16780ARCHIWALNE z dnia 18.10.2017 r.

  • Oferty do
    6

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: ds. strategii i legislacji

w Biurze Obsługi Pełnomocnika Rządu ds. Strategicznej Infrastruktury Energetycznej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Plac Trzech Krzyży 3/5

Adres urzędu:

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań  obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: – praca przy komputerze, – w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych, – praca w kameralnych pokojach.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zadanie 1: Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie, formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji, identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań • gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz • formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach
  • Przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) • tworzenie koncepcji/ założeń dokumentu strategicznego • gromadzenie danych/ informacji/ źródeł, wyznaczanie celów dokumentu strategicznego, weryfikowanie/ analizowanie projektu dokumentu strategicznego, formułowanie zapisu dokumentu strategicznego • przeprowadzanie procedury zatwierdzania dokumentu strategicznego
  • Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego • opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo oraz inicjowanych poza Ministerstwem, • uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami • reprezentowanie Ministra w pracach nad projektami aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych
  • Realizowanie uprawnień akcjonariusza/ udziałowca w spółkach prawa handlowego oraz przedsiębiorstwach państwowych • monitorowanie działalności podmiotów (w tym gromadzenie i przetwarzanie informacji), opiniowanie dokumentów (m.in. statuty, sprawozdania) • opiniowanie wniosków i przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć związanych z prowadzoną działalnością (w tym m.in.: przekształcenia własnościowe, zbycie aktywów trwałych, tworzenie nowych podmiotów) • przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć dotyczących poprawy funkcjonowania podmiotów, rozpatrywanie i opiniowanie wniosków na walne zgromadzenia oraz przygotowywanie projektów stanowisk dla Ministra dotyczących sposobu głosowania uchwał

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • – znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne,
  • – znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania sektora energetycznego,
  • – znajomość ustawy Prawo energetyczne oraz regulacji z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami Skarbu Państwa,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • akceptujemy dokumenty zeskanowane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: BP_198_z

    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Rozwoju
    BZL
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Pracownikom oferujemy: trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych, pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 693-56-54.



Liczba odwiedzin: 3723

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 18.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×