Komenda Główna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 14244ARCHIWALNE z dnia 16.08.2017 r.
-
Oferty do
28
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
w Zespole do spraw Ewidencji Wydziału Koordynacji Gospodarki Kwatermistrzowskiej Biura Logistyki Policji
Warszawa
ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie, monitorowanie pracy zespołu oraz prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych w ujęciu ilościowo- wartościowym użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Głównej Policji oraz dokonywanie ich uzgodnień z użytkownikami,
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla poszczególnych grup rodzajowych środków trwałych,
- prowadzenie analitycznej ewidencji pozostałych środków trwałych w zakresie wyposażenia kwatermistrzowskiego, sprzętu sportowego oraz dokonywanie uzgodnień z komórkami Komendy Głównej Policji,
- sporządzanie i analizowanie zestawień bilansowych środków trwałych, jak również dokonywanie wyceny środków trwałych, porównywanie składników majątkowych pod względem ilościowo-finansowym,
- opracowywanie dokumentów obrotowych rzeczowych składników majątku trwałego w tym: dowodów przychodowych i rozchodowych,
- dokonywanie porównania danych uzyskanych w wyniku inwentaryzacji z danymi zawartymi w ewidencji szczegółowej,
- uczestniczenie w pracach komisji powołanych do oceny przydatności składników majątku oraz w komisjach ds. likwidacji zużytych lub uznanych za zbędne składniki majątku,
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji wyposażenia specjalnego oficerów łącznikowych zgodnie z właściwością merytoryczną Wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym,
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach na których realizowane są zadania z obszaru prowadzenia ewidencji składnikami majątku,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość zasad prowadzenia ewidencji składnikami majątku,
- znajomość przepisów z dziedziny rachunkowości budżetowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność argumentowania.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność negocjacji,
- umiejętność pracy w warunkach silnego stresu i presji czasu,
- dyspozycyjność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
ul. Puławska 148/150
02-514 UP Warszawa 12
z dopiskiem w liście motywacyjnym „referendarz/BLP-WKGK/BKGP 17/17”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,6970 kwoty bazowej.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.