Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 22772ARCHIWALNE z dnia 21.02.2018 r.
-
Oferty do
12
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
do spraw: ochrony fizycznej
w Biurze Ochrony
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynowanie działań komórek organizacyjnych Kancelarii oraz służb odpowiedzialnych za ochronę fizyczną.
- Inicjowanie oraz realizacja zakupów oraz inwestycji służących zapewnieniu bezpieczeństwa fizycznego gmachu KPRM oraz osób w nim przebywających.
- Inicjowanie oraz opracowanie koncepcji, a także opiniowanie działań podnoszących poziom bezpieczeństwa fizycznego Kancelarii.
- Udział w audytach wewnętrznych w zakresie zabezpieczeń technicznych i ochrony fizycznej w celu weryfikacji ich zgodności z przepisami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe techniczne
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego związanego z systemami zabezpieczenia technicznego
- Wiedza w zakresie administrowania systemami kontroli dostępu
- Znajomość zagadnień i rozwiązań technicznych, dotyczących organizacji oraz funkcjonowania bezpieczeństwa fizycznego i technicznego
- Znajomość regulacji prawnych i standardów z zakresu bezpieczeństwa fizycznego i technicznego
- Bardzo dobra znajomość rozwiązań z zakresu zabezpieczeń technicznych: CCTV, SSWiN, SKD, SZK
- Wiedza w zakresie sieci teleinformatycznych oraz systemów zasilania
- Wiedza w zakresie realizacji inwestycji w obszarze systemów zabezpieczeń
- Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań
- Systematyczność i pełne zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Dyskrecja i wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w realizacji inwestycji w administracji publicznej
- Potwierdzone umieszczenie na liście kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
- Przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa fizycznego i technicznego
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami
- Dodatkowe kursy/szkolenia - potwierdzone certyfikatami/zaświadczeniami – z zakresu przeprowadzania audytów
- Znajomość języka angielskiego ma poziomie B1 (umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej)
- Wiedza w zakresie znajomości systemów operacyjnych serwerowych oraz baz danych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzuli „ściśle tajne”, NATO SECRET i SECRETE UE/EU SECRET lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu lub zakresów obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń
- Kopia dokumentu potwierdzającego umieszczenie na liście kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
- Kopie dokumentów potwierdzających wiedzę w zakresie znajomości systemów operacyjnych serwerowych oraz baz danych
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymagań dodatkowych (doświadczenie zawodowe oraz znajomość języka)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Organizacji
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa z dopiskiem: BKO.WSP.7122.49/6/2018, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783 ).
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/18780/oswiadczenia.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4494,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 75 81 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM – nie dot. spraw kadrowych).