Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 55770ARCHIWALNE z dnia 15.10.2019 r.
-
Oferty do
28
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prawny
do spraw: obsługi prawnej ministra
w Wydziale Pomocy Prawnej Departamentu Prawnego
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych i porozumień, w tym także w odniesieniu do projektów współfinansowanych z funduszy europejskich, proponowanie zmian postanowień umownych, budzących poważne wątpliwości interpretacyjne lub zastrzeżenia prawne. Sporządzanie stanowisk w sprawach, w których zastępstwo procesowe Ministra wykonuje - z mocy ustawy - Prokuratoria Generalna.
- Udział w realizacji projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w tym świadczenie pomocy prawnej na rzecz projektu, w szczególności opiniowanie dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie zgodności z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz wytycznych projektowych, sporządzanie projektów umów i porozumień, analizowanie praw i obowiązków Beneficjentów Projektu.
- Sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych komórkom organizacyjnym Ministerstwa nie posiadającym własnej obsługi prawnej w sprawach najbardziej skomplikowanych, precedensowych, w tym także w odniesieniu do projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Opiniowanie projektów stanowisk komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz organów i jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych w sprawach, w których powstają zagadnienia prawne budzące poważne wątpliwości.
- Wykonywanie zastępstwa procesowego Ministra przed Trybunałem Konstytucyjnym, Sądem Najwyższym, Naczelnym Sądem Administracyjnym, wojewódzkimi sądami administracyjnymi i sądami powszechnymi w sprawach sądowych precedensowych pod względem faktycznym i prawnym, jak również w sprawach sądowych, w których przepisy prawa nakładają wymóg adwokacko-radcowski. Udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach, w których powstają poważne wątpliwości prawne, reprezentacja urzędu na zewnątrz.
- Udział w realizacji projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w tym wydawanie opinii prawnych odnośnie rozwiązań proponowanych w projekcie, w szczególności w zakresie prawnych możliwości rozwiązań przyjętych przy realizacji projektu.
- Udział w realizacji projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, tj. przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień niezbędnych do realizacji porozumienia, wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i Krajową Izbą Odwoławczą.
- Koordynowanie procesu udzielania przez Ministra upoważnień i pełnomocnictw, w tym w szczególności sprawdzanie zgodności z prawem projektów upoważnień lub pełnomocnictw, przygotowanych przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa oraz organy i jednostki podległe Ministrowi lub przez niego nadzorowane.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 lata w obszarze pomocy prawnej
- wpis na listę radców prawnych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość przepisów prawa polskiego w szczególności z zakresu prawa cywilnego, administracyjnego i prawa Unii Europejskiej;
- umiejętność obsługi komputera, w tym programów prawniczych i programów do zarządzania treścią w Internecie;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność prowadzenia negocjacji;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- zorientowanie na osiągnięcie celu;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w zakresie zastępstwa procesowego przed sądami
- szkolenia i udział w konferencjach dotyczących zagadnień pozostających w zakresie działania MC, jak również prawa Unii Europejskiej;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” oraz odpowiadającą jej klauzulą Unii Europejskiej;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia wpisu na listę radców prawnych;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.10.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Radca prawny/WPP/DP/MC”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Cyfryzacji z siedzibą przy ul. Królewskiej 27, 00-060 Warszawa.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@mc.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Dyrektora Generalnego Ministerstwa Cyfryzacji
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Co oferujemy naszym pracownikom?
• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.