Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21507ARCHIWALNE z dnia 30.01.2018 r.
-
Oferty do
14
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prawny
do spraw: w Zespole Radców Prawnych
w Gabinecie Głównego Inspektora
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Głównego Inspektora lub jego zastępcy lub Dyrektora Generalnego przy sporządzaniu lub opiniowaniu umów szczególnie skomplikowanych, sporządzanie opinii prawnych w kwestiach szczególnie istotnych dla Inspekcji Transportu Drogowego;
- Sporządzanie lub akceptacja projektów porozumień zawieranych przez Głównego Inspektora oraz Dyrektora Generalnego;
- Sporządzanie lub akceptacja projektów umów zawieranych przez GITD oraz istotnych postanowień umów i wzorów umów stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- Sporządzanie lub akceptacja projektów upoważnień i pełnomocnictw Głównego Inspektora, jego zastępcy i Dyrektora Generalnego;
- Sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie ustnych wyjaśnień dotyczących zagadnień prawnych zleconych przez Głównego Inspektora, jego zastępcę oraz Dyrektora Generalnego a także dyrektorów biur;
- Reprezentowanie Głównego Inspektora jego zastępcy lub Dyrektora Generalnego w negocjacjach z podmiotami zewnętrznymi;
- Pełnienie zastępstwa prawnego Głównego Inspektora lub Dyrektora Generalnego w postępowaniach administracyjnych oraz postępowaniach sądowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze oraz wpis na listę radców prawnych.
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego, 2 lata w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych, 2 lata w administracji publicznej
- Biegła znajomość procedury cywilnej oraz procedury administracyjnej i sądowo – administracyjnej;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość ustawy o służbie cywilnej, znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych, znajomość kodeksu prawnego, znajomość ustawy o transporcie drogowym, znajomość ustawy o drogach publicznych, znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Dzielenie się wiedza i doświadczeniem, orientacja na klienta, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność argumentacji, umiejętność organizacji pracy własnej, odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
- Przeszkolenie z zakresu: zamówień publicznych, autorskich praw majątkowych, informacji publicznej;
- Doświadczenie w tworzeniu umów IT i obsłudze prawnej z zakresu realizacji tych umów;
- Znajomość zasad funkcjonowania Krajowego Systemu Elektronicznego Poboru Opłat;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz wpisu na listę radców prawnych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.32.2018.1134.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.